آی‌فون‌های 2019 با سنسور سه‌بعدی در بخش دوربین اصلی معرفی می‌شوند

سنسور سلفی TrueDepth مورد استفاده در پرچم‌داران فعلی اپل از تکنولوژی تصویربرداری سه‌بعدی پشتیبانی می‌کنند؛ با این‌حال شایعات حاکی از آن بوده که این کمپانی قرار است در پرچم‌داران سال 2019 خود از این تکنولوژی در بخش دوربین اصلی نیز استفاده کند. گفته می‌شود اپل با تولیدکنندگان سخت‌افزار در حال مذاکره است و گزینه‌های آن‌ها را بررسی خواهد کرد.

مجهز شدن سنسور دوربین عقب به این فناوری، به توسعه و پیشرفت بیشتر پروژه ARKit اپل کمک خواهد کرد. زیرا به کمک آن می‌تواند به جای تخمین فاصله، به‌صورت واقعی فاصله را تشخیص دهد. هم‌چنین به احتمال بسیار زیاد با استفاده از این سنسور قادر خواهید بود تصاویر پرتره را هم‌چون دوربین سلفی به ثبت برسانید.

آی‌فون‌های 2019

برخلاف فناوری فعلی مورد استفاده در آی‌فون X که مشابه با تکنولوژی مورد استفاده در نسل اول کینکت است، در آی‌فون‌های 2019 از دوربین time-of-flight استفاده می‌شود که هم‌اکنون در نسل دوم کینکت آن‌ را مشاهده می‌کنیم. هم‌چنین در حال حاضر در دو مدل ایسوس ذن‌فون AR و لنوو فب 2 پرو از دوربین time-of-flight استفاده شده است.

Infineon که یکی از همکاران گوگل در توسعه پروژه تانگو محسوب می‌شود، یکی از گزینه‌های اصلی اپل برای ساخت سنسور مورد استفاده برای آی‌فون‌های آینده است. با این‌حال کمپانی‌هایی نظیر سونی، پاناسونیک و STMicroelectronics نیز شانس همکاری با کوپرتینویی‌ها را دارند.

6 در مورد “آی‌فون‌های 2019 با سنسور سه‌بعدی در بخش دوربین اصلی معرفی می‌شوند”

  1. سنسور سه بعدی دوربین گذاشته دمش گرم چیزی که سامسونگ عمرا فعلا بتونه بزاره.اپل همیشه پیش قدم بوده تو این زمینه ها

  2. خودش ک اورزه ساخت هیچی نداره هی باید قطعات بخره…حتی توانایی ساخت پنل امولد نداره بعد میخواد با سامسونگم رقابت کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH