گوشی جدید سونی

گوشی جدید سونی با شماره مدل H4133 در بنچمارک GFXBench رویت شد

اخیرا اطلاعاتی در خصوص گوشی جدید سونی منتشر شده که قرار است در سال 2018 عرضه شود. پیش از این اسمارت‌فونی از سونی با شماره مدل H4233 در بنچمارک‌ها مشاهده شد اما این بار نوبت به گوشی دیگری با شماره مدل H4133 رسیده تا در دیتابیس GFXBench مشاهده شود.

طبق معمول، مهم‌ترین اطلاعات یک اسمارت‌فون در این لیست قابل مشاهده است. با توجه به مشخصاتی که وجود دارد، H4133 قطعا یک محصول میان‌رده خواهد بود. سونی برای این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 630 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده که تاییدی بر میان‌رده بودن این هندست خواهد بود.

این اسمارت‌فون به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی به همراه دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی مجهز شده که علاوه‌بر فلش LED، قابلیت ضبط ویدئوهای 4K را نیز دارد. دوربین سلفی این گوشی نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. اندروید اوریو به‌صورت پیش‌فرض هدایت این سیستم را به انجام می‌رساند و تمام آپشن‌های ارتباطی مانند NFC نیز در آن به چشم می‌خورد.

سونی هر ساله شماره مدل گوشی‌های هوشمند خود را با یک حرف انگلیسی مشخص می‌کند که برای مثال می‌توان به حرف “G” برای دستگاه‌های 2017 این کمپانی یاد کرد، بنابراین وجود حرف “H” در اسمارت‌فون جدید آن نشان‌دهنده معرفی H4133 در سال 2018 است.

6 در مورد “گوشی جدید سونی با شماره مدل H4133 در بنچمارک GFXBench رویت شد”

  1. سونی چند سال از تکنولوژی بقیه گوشی سازان عقبه خیلی باید تلاشش بیشتر کنه اینجوری فایده نداره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH