با این 5 بازی استراتژیک تحت وب، خودتان را ساعت‌ها مشغول کنید!

اکثر بازی‌های تحت وب برای تنها پنج دقیقه می‌توانند کاربر را سرگرم کنند و از طرفی عموما استراتژیک نیستند. اما در این مطلب پنج بازی استراتژیک رایگان تحت وب را به شما معرفی می‌کنیم. این بازی‌های استراتژیکی در یک نگاه سطحی شاید به نظر کمی خسته‌کننده باشند، اما ساعت‌ها شما را سرگرم خواهند کرد.

  1. Blight of the Immortals

بسیاری از بازی‌ها مدت زمان مورد نیاز برای صرف کردن را اعلام نمی‌کنند، اما Blight of the Immortals، این‌‌طور نیست. این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و در هر نوبت شش ساعت طول می‌کشد. شما به راحتی می‌توانید حرکت واحدهای خود را پیش ببرید، بنابراین لازم نیست نیمه شب بیدار شوید تا حرکت بعدی خود را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید در زمان بازی‌های تک نفره به مدت شش ساعت پیش‌روی کنید.

Blight of the Immortals، یک بازی هیجان‌انگیز است. شما در ابتدای هر مسابقه، عرشه خود را از کارت‌های موجود می‌سازید. سپس در هر نوبت پنج کارت برای بازی در اختیار دارید که هر یک از آن‌ها به شما قدرت قهرمانی ویژه‌ای می‌دهند. شما با آموزش، مدیریت و مبارزه ارتش خود می‌توانید زنده بمانید.

همچنین شما باید منابع خود را مدیریت کنید و کارت‌های مناسب را در زمان‌های مناسب برای شکست دادن مخالفان خود استفاده کنید و با صرف سکه‌هایی که در بازی به‌دست می‌آورید قهرمانان بیشتری را به عرشه خود اضافه ‌کنید. گفتنی است؛ این بازی یک ترکیب اعتیادآور و در عین حال جذاب است.

  1. Gridland

ممکن است این بازی در ابتدا مانند یک بازی استراتژیک به نظر نرسد. اکثر بازی‌های سه‌بعدی بسیار استراتژیک نیستند اگرچه استثنائاتی هم وجود دارد. در این مورد، Gridland متفاوت است. شما برای موفقیت در مسابقاتی که در هر نوبت باید انجام دهید نیازمند تفکر هوشمندانه هستید. این بازی شامل دو مرحله است: روز و شب. شما در طول روز، منابع را برای ایجاد سکونت‌گاه خود جمع‌آوری خواهید کرد و در شب از سلاح‌های‌تان برای دفاع از خود در برابر حملات موجودات مختلف استفاده می‌کنید تا زنده بمانید.

برقراری عدالت در Gridland سخت و کشف کردن، بخش بزرگی از این بازی است که به‌طرز شگفت‌انگیزی برای‌تان عمیق و جذاب خواهد بود. بیشتر از این توضیح نمی‌دهیم تا خودتان آن را تجربه کنید.

  1. Card Hunter

یکی دیگر از بازی‌های مبتنی بر کارت، Card Hunter، نام دارد که یک بازی تاکتیکی (CCG) است. شما می‌توانید در مرورگر خود یا از طریق یک برنامه دانلود شده آن را تجربه کنید. این بازی نقش بازی کردن و عرشه‌سازی را با حس شوخ‌طبعی ترکیب می‌کند. شما می‌توانید در حالت‌های تک و یا چند نفره آن را بازی کنید، هرچه بیشتر بازی کنید، کارت‌های بیشتری را جمع‌آوری خواهید کرد. به این ترتیب، این بازی نسبت به برخی از بازی‌های آنلاین پولی، بسیار دوستانه‌تر انجام می‌شود.

هر نبرد یک بازی استراتژیک است که در آن شما هر کارت را برای حرکت و حمله بازی می‌کنید. سرگرم‌کننده‌ترین قسمت بازی Card Hunter، مدیریت شخصیت‌های عرشه شما است. شما باید ترکیبی از هشت نوع کارت را برای شکست دادن مین‌ها و هیولاهایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید، به آن‌ها بدهید.

  1. Kingdom Rush

بازی‌های برج دفاعی بسیار جذاب هستند و یکی از بهترین‌ آن‌ها، Kingdom Rush بوده. اگر شما با این بازی آشنا هستید، احتمالا نسخه موبایل آن را تهیه کرده‌اید. شما همچنین می‌توانید این بازی را در مرورگر خود تجربه کنید. اگر هم هرگز بازی Kingdom Rush را ندیده‌اید، بهتر است خود را برای یک دفاع استراتژیک آماده کنید. تعداد زیادی از انواع برج‌ها، مسیرهای ارتقاء چندگانه، تعداد زیادی از عوامل با نقاط قوت و ضعف مختلف و برخی طرح‌های بسیار جالب در هر مرحله دیده می‌شود.

شما در این بازی نیاز به یک برنامه‌ریزی دارید تا مطمئن شوید که بهترین برج‌ها را برای مقابله سریع با آسیب‌های زیادی که وجود دارند ساخته‌اید و همچنین اطمینان حاصل کنید که قادر به برداشتن مین‌های پیشِ‌روی خود هستید.

  1. Through the Ages

اگر شما به بازی‌های هیئت مدیره‌ای علاقه‌مند هستید، Through the Ages یک بازی استراتژیک تمام‌و‌کمال و محبوب در مرورگر برای شما است. رابط کاربری وب این بازی عالی نیست، اما کار می‌کند و از جدیدترین نسخه بازی که به‌صورت متعادل توزیع شده نیز پشتیبانی می‌کند. بهتر است قبل از اینکه شروع به کار کنید قوانین را بخوانید، اما باید بدانید هنگامی که کارتان را شروع می‌کنید، دیگر نمی‌خواهید متوقف شوید.

در این بازی شما هیچ بازی‌کن و یا گیم‌پلی تک نفره را پیدا نخواهید کرد. حالا نوبت یک جنگ استراتژیک است که در زمان‌های مختلفی برپا می‌شود. شما با یک جامعه کوچک همراه با تکنولوژی محدود، کار خود را شروع می‌کنید و با گذشت زمان و ارتقاء فناوری خود پیشرفت می‌کنید. شما از جنگ‌های اساسی به تئوری نظامی، از فلسفه به روش‌های علمی و از کشاورزی ساده به کشاورزی مکانیکی کوچ خواهید کرد.

همچنین می‌توانید همان‌طور که مشغول بازی هستید، از رهبران مشهور مانند ارسطو، هومر و بیل‌گیتس دعوت کنید تا تمدن خود را با راهنمایی‌های آن‌ها رهبری کنید. این یک منحنی یادگیری بسیار جدی است و در عین حال یکی از استراتژیک‌ترین بازی‌ها محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در برابر هوش مصنوعی بازی کنید، بد نیست بدانید که یک نسخه فوق‌العاده iOS برای این بازی وجود دارد.

بازی‌های استراتژیک تحت وب مورد علاقه شما

این پنج بازی شما را برای جمع‌آوری کارت، ساختن عرشه‌ها، تلاش برای استراتژی‌های جدید و رقابت در برابر سایر بازی‌کنان، ساعت‌ها مشغول خواهند کرد. این بازی‌های تحت وب به طرز تمسخرآمیزی بسیار اعتیادآور هستند و شما را حسابی مشغول خواهند کرد.

از نظر شما بهترین بازی‌های استراتژیک مبتنی بر مرورگر چیست؟ آیا فکر می‌کنید به اندازه کافی بی‌پایان و فریبنده هستند؟ موارد مورد علاقه خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

11 در مورد “با این 5 بازی استراتژیک تحت وب، خودتان را ساعت‌ها مشغول کنید!”

  1. دوستان بازی های تحت وب فقط تانکی انلابن!!همین الان تانکی انلاین به فارسی بنویسید و کلی بازی کنید 3dهم هست

    6
    4
  2. دوستان این بازی ها تحت وب هستن.معلومه که به پای بازی های معروف نمیرسن اما به نوبه خودشون خوب عمل کردن توی محدودیت وب

    7
    5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH