شرکت سامسونگ به کاربران آی‌فون امکان می‌دهد تا گوشی گلکسی‌نوت 8 را امتحان کنند

برنامه ارتقای گوشی به سری گلکسی (Upgrade to Galaxy) شرکت سامسونگ به کاربران آی‌فون امکان می‌دهد تا گوشی گلکسی‌ نوت 8 را امتحان کنند. این شرکت برنامه جدیدی را در کره‌جنوبی مد نظر دارد که به کاربران گوشی‌های آی‌فون، این فرصت را می‌دهد تا گوشی‌های گلکسی S8 یا گلکسی‌نوت 8 را برای مدت یک ماه تست کنند. شرکت کره‌ای این واقعیت را کتمان نمی‌کند که با اقدام خود، کاربران آی‌فون را هدف قرار داده تا آن‌ها را نسبت به تعویض گوشی هوشمندشان ترغیب کند.

در بازه زمانی 21 تا 27 نوامبر، کاربران گوشی‌های آی‌فون در کره‌جنوبی می‌توانند درخواست خود برای برنامه تجربه کار با گوشی‌های سری گلکسی را به‌صورت آنلاین ثبت نمایند. از میان این افراد، 10 هزار نفر انتخاب خواهند شد و سپس در فاصله روزهای 1 الی 11 دسامبر، افراد منتخب می‌توانند گوشی خود را از بازارچه دیجیتالی سامسونگ دریافت کنند.

هزینه مشارکت در این طرح، معادل 50 هزار وون کره یا 45 دلار به‌علاوه بهای دستگاه است که به عنوان نوعی سپرده از شما دریافت می‌شود. در صورتی‌که تصمیم بگیرید گوشی را برای خودتان نگاه دارید، مبلغ سپرده به شما بازگردانده خواهد شد و یک اسپیکر بلوتوثی JBL، بیمه رایگان صدمات صفحه نمایش و تخفیفاتی روی برخی لوازم جانبی رسمی را دریافت می‌کنید.

در صورتی‌که تصمیم به بازگردانی دستگاه بگیرید، هزینه دستگاه به شما بازگردانده می‌شود. اما بایستی از هزینه اشتراک پرداخت شده خودتان، صرف‌نظر کنید.

6 در مورد “شرکت سامسونگ به کاربران آی‌فون امکان می‌دهد تا گوشی گلکسی‌نوت 8 را امتحان کنند”

  1. تو ایران چنین چیزی بزار خوبه بدم نمیاد نوت رو امتحان کنم
    ولی بعدی میدونم به پای ایفون ایکس برسه

    1. اتفاقا خل کسیه که ایفون دستشه
      آفرین به سامسونگ که فکر خوبی کرده
      چون میدونه کسی نوت بگیره دستش دیگه به هیچ وجه سراغ ایفون با محدودیت هاش نمیره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH