تصویری زنده از گوشی هواوی آنر وی 10 فاش شد

به‌تازگی تصویری زنده از گوشی هواوی آنر وی 10 منتشر شده که طراحی این اسمارت‌فون را به‌طور کامل نشان می‌دهد و با شایعات قبلی فاش شده درباره این گوشی هوشمند متفاوت است.

اگر نگاهی به تصویر زیر بیاندازید، متوجه حاشیه بسیار اندک این اسمارت‌فون در لبه‌های نمایشگر خواهید شد. البته میزان حاشیه‌ها در بالا و پایین نمایشگر به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد و به همین خاطر این طراحی، بیش از شایعات پیشین قابل باور است. باید افزود که تصویر منتشر شده تا حد زیادی به اسمارت‌فون مشاهده شده در وب‌سایت TENAA (که منتسب به گوشی هواوی آنر وی 10 بود) شباهت دارد. کمپانی سازنده رسما اعلام کرد که از این دستگاه در تاریخ 18 نوامبر در کشور چین پرده‌برداری خواهد شد. لازم به ذکر است که با توجه به قرارگیری لوگوی سازنده در زیر صفحه نمایش، احتمالا سنسور اثر انگشت در پنل پشتی این دستگاه قرار می‌گیرد.

آنر وی 10

انتظار می‌رود گوشی آنر وی 10 از جنس فلز ساخته شود و در پنل پشتی نیز دوربینی دوگانه را برای کاربران به ارمغان بیاورد. همچنین در تصویر منتشر شده، تمامی دکمه‌های فیزیکی پاور و تغییر میزان صدا در لبه سمت راست این گوشی هوشمند قرار گرفته‌اند و می‌توان از این موضوع فهمید که ممکن است درگاه استفاده از سیم‌کارت در سمت چپ تعبیه شده باشد.

از مشخصات آنر وی 10 می‌توان به بهره‌مندی از 4 یا 6 گیگابایت رم در کنار پردازنده 64 بیتی کایرین 970 اشاره نمود که پیش از این در پرچم‌داران شرکت هواوی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. این فبلت بالارده به نمایشگری 5.93 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی (2160 در 1080) مجهز خواهد شد. گفته می‌شود دوربین دوگانه این گوشی هوشمند نیز از دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی این اسمارت‌فون نیز برعهده یک باتری 3240 میلی‌آمپری قرار دارد و دستگاه مورد بحث، با سیستم‌عامل اندروید نوقا یا اوریو و با رابط کاربری اختصاصی هواوی یعنی EMUI روانه بازار خواهد شد.

6 در مورد “تصویری زنده از گوشی هواوی آنر وی 10 فاش شد”

  1. همه چیش خوبه هم طراحی
    هم قدرت و سخت افزار داخلیش
    حالا باید قیمتشم دید امیدوارم مناسب باشه

  2. عالیه از نظر طراحی ظاهری اگه همین باشه ولی معمولا نقطه ضعف این گوشی ها رو سخت افزارشونه که خوب کار نمیکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH