عرضه آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای نسخه‌های آنلاک گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، به‌روزرسانی امنیتی ماه نوامبر برای نسخه‌های بین‌المللی گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس عرضه شد. طبق معمول، این به‌روزرسانی حاوی پچ‌های امنیتی گوگل بوده و با دریافت آن، باگ‌های موجود در این دو گوشی برطرف خواهند شد.

نصب این به‌روزرسانی، رفع 61 آسیب‌پذیری کلی در پلتفرم اندروید و 6 آسیب‌پذیری در نرم افزار سامسونگ را به‌دنبال خواهد داشت. علاوه‌بر این، آسیب‌پذیری وای‌فای موسوم به KRACK نیز برطرف خواهد شد. این شرکت کره‌ای، رفع مشکل مربوط به قابلیت بلوتوث را نیز در این آپدیت گنجانده که با دریافت آن، پایداری بهتر ارتباط بلوتوث را به‌دنبال خواهد داشت.

این آپدیت هم‌اکنون برای مدل‌های فروخته‌ شده گلکسی S8 و S8 پلاس در کشور هلند در حال عرضه است و در طی روزهای آتی، به‌ دست دارندگان این دو اسمارت‌فون در دیگر کشورهای جهان خواهد رسید. حجم این به‌روزرسانی برابر با 454 مگابایت عنوان شده و با نصب آن، بیلد گوشی گلکسی S8 به G950FXXU1AQK7 و گلکسی S8 پلاس به G955FXXU1AQK7 تغییر خواهد کرد.

اگر از دارندگان این دو گوشی هستید و هنوز نوتیفیکیشن مربوط به این آپدیت، بر روی دستگاه‌تان به نمایش درنیامده و از طرفی هم، برای دریافت این به‌روزرسانی عجله دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش Setting و سپس Software Update، به‌صورت دستی احتمال عرضه آن را بررسی کنید.

گفتنی است آپدیت جدید ماه اکتبر نیز برای دارندگان گوشی گلکسی S7 در کشور هند عرضه شده و با شماره بیلد G930FXXU1DQJB و حجم 400 مگابایت به دست کاربران خواهد رسید.

6 در مورد “عرضه آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای نسخه‌های آنلاک گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH