نوکیا 8

عرضه نسخه رسمی اندروید اوریو برای نوکیا 8 آغاز شد

برنامه آزمایشی نسخه بتای اندروید اوریو بر روی گوشی نوکیا 8 حدود دو هفته پیش به اتمام رسید و حال نسخه رسمی برای کاربران کشورهای لهستان و فنلاند عرضه شده است. براساس XDA Developers، کاربران گوشی‌هایی با شماره مدل TA-1004 و TA-1012 از جمله کاربران خوش شانسی هستند که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. Juho Sarvikas، مدیر ارشد شرکت HMD نیز این موضوع را تایید کرده است.

بازخوردهای شما را بررسی و مشکلات را حل کردیم؛ نسخه رسمی به‌روزرسانی امروز منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی جدید ویژگی‌هایی چون تصویر در تصویر و نوتیفیکیشن‌های حبابی را برای تمامی برنامه‌ها به ارمغان می‌آورد. همچنین بسته امنیتی ماه نوامبر نیز با این به‌روزرسانی همراه شده است. ویدیوهایی از طرف کاربران در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده که نشان از عملکرد بی‌نقص نوکیا 8 در حالت dual app دارد؛ به عبارت دیگر کاربران این گوشی از این پس می‌توانند به تماشای همزمان ویدیو و گشت و گذار در اینترنت بپردازند.

عملکرد دوربین نیز بهبود قابل ملاحظه‌ای داشته است. البته هنوز هم نمی‌توان به‌صورت دستی سرعت شاتر و ISO را تنظیم کرد، اما شاتر برای نیم ثانیه باز باقی می‌ماند. به هنگام رونمایی از نوکیا 8، فوکوس خودکار مشکلاتی داشت که در این به‌روزرسانی به خوبی حل شده است.

سارویکاس اعلام کرده بود که به‌روزرسانی در عرض دو روز برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود، اما امکان آن وجود دارد که این زمان به یک هفته نیز برسد.

7 در مورد “عرضه نسخه رسمی اندروید اوریو برای نوکیا 8 آغاز شد”

  1. خوش بحالش بقیه برندا یاد بگیرن یکم
    راهی که نوکیا پیش گرفته مطمعنم به زودی مثل قدیم بهترین میشه

  2. چه حس خوبیه دیدن این پیام که اپدیت برات اومده حیف که برای سامسونگ حالا حالا عرضه زود اپدیت دادن برای گوشی هاش نداره

  3. واقعا دمش گرم
    امیدوارم واسه نوکیا 6 و 5 هم بیاد به زودی
    البته قول اپدیت این مدلها هم داده شده توسط نوکیا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH