اندروید اوریو بتا 3

اندروید اوریو بتا 3 به‌زودی برای خانواده سامسونگ گلکسی S8 منتشر خواهد شد

چند هفته پیش سامسونگ برنامه اندروید اوریو بتا را برای خانواده گلکسی S8 آغاز کرد. این کمپانی تاکنون دو نسخه آزمایشی از این سیستم عامل را برای کاربران خود منتشر کرده است. اخیرا شایعه شده که اندروید اوریو بتا 3 نیز به‌زودی برای سری گلکسی S8 سامسونگ منتشر خواهد شد.

در فاز اول اجرای این طرح، کاربران ساکن در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا و کره‌ جنوبی قادر به دریافت این به‌روزرسانی‌ها هستند. کاربرانی که در مناطق مشخص شده توانسته بودند به برنامه اندروید بتا ملحق شوند، این امکان را داشتند که پیش از عرضه رسمی اندروید اوریو برای گلکسی S8، نسخه آزمایشی اندروید اوریو را تجربه کنند.

مدیر دفتر سامسونگ بریتانیا در انجمن کاربران سامسونگ در واکنش به پرسش یکی از کاربران اشاره کرد که کار بر روی اندروید اوریو بتا 3 در مراحل پایانی خود قرار داشته و به‌زودی این نسخه نیز برای کاربران منتشر می‌شود. چیزی که سامسونگ در این برهه از زمان به آن اشاره نکرده، اجرای فاز دوم این برنامه و کشورهای مشمول این طرح است اما پیش‌بینی می‌شود که کشورهای هند، چین و آلمان در فاز دوم برنامه بتا حضور داشته باشند.

با این‌که سامسونگ انتشار اندروید اوریو برای خانواده گلکسی S8 را تایید کرده اما زمان انتشار عمومی این به‌روزرسانی را هنوز اعلام نکرده است. برخی از گزارشات اشاره دارند که این به‌روزرسانی تا اوایل سال آینده میلادی عرضه نخواهد شد.

5 در مورد “اندروید اوریو بتا 3 به‌زودی برای خانواده سامسونگ گلکسی S8 منتشر خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH