یک نسخه دو سیم‌کارته از فبلت جدید سامسونگ، در راه است!

gsmarena_001

فبلت جدید سامسونگ با نام گلکسی نوت 3 معرفی شد اما آن‌طور که باید و شاید نتوانست توجه بسیاری را به سوی خود جلب نماید. حال به نظر می‌رسد برای این‌که فبلت‌های تاریخی گلکسی نوت، به این زودی‌هاهم از بازار تلفن‌های هوشمند محو نشوند، سامسونگ در نظر دارد تا نسخه ویژه‌تری را از فبلت خود برای عاشقان گوشی‌های دوسیم کارته بزرگ به تولید برساند تا بلکه بدین وسیله بتواند توجه از دست رفته محصولاتش را، بازگرداند.

یک گوشی هوشمند با مدل SM-9002، به تازگی در بنچمارک AnTuTu ظاهر شده و توانسته با کسب امتیاز 31276 از این آزمون، یکی از بالاترین امتیازات را به نام خود، به ثبت برساند. این گوشی هوشمند، که Samsung Galaxy Note 3 DUOS نام دارد، احتمالا در دو مدل مختلف به بازار عرضه شود؛ یک مدل با پردازنده چهار هسته‌ای سری 800 پردازنده‌های Snapdragon کوالکام و دیگری، به پردازنده اگزینوس سامسونگ مدل 5420 مجهز شده است. نسخه دو سیم‌کارته فبلت جدید سامسونگ، با سیستم عامل آندروید نسخه 4.3 همراه بوده و تنها 2.5 گیگابایت رم دارد. فضای ذخیره سازی Galaxy Note 3 DUOS، به 16 گیگابایت محدود شده است.

احتمالا این مدل، یک نمونه اولیه از فبلت دوسیم‌کارته سامسونگ بوده و شاید مشخصات نسخه نهایی آن، با مدل SM-9002 کمی تفاوت داشته باشد. آیا حاضرید به این محصول دو سیم کارته و البته فبلتی سامسونگ از پشت ویترین چشمک زده و سپس آن را خریداری کنید؟!

3 در مورد “یک نسخه دو سیم‌کارته از فبلت جدید سامسونگ، در راه است!”

  1. من با اینکه از سامسونگ خوشم نمیاد عاشق نوت3 شدم!هرچند تازه گوشی خریدم بهتره بی خیالش بشم…
    ولی حتما باید این نوت10.0 جدید رو بگیرم واقعا بی نظیره.

  2. علیرضا مطریان

    فبلت به قـــــول شما درخشش ضعیفی داشت اما تبلتی که سامسونگ همون شب معرفی نوت 3 معرفی کرد چرا درموردش حرفی نزدید ؟؟؟ مگه چیز شاخ و جدیدی نبود؟؟؟ نکنه چون سونی نبود؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH