مایکروسافت اج

عرضه به‌روزرسانی جدید مرورگر Edge برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS

ماه گذشته شرکت مایکروسافت مرورگر Edge را برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه کرد. از آن زمان، مایکروسافت اقدام به انتشار یک بسته به‌روزرسانی نمود که امکان همگام‌سازی پسوردها را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید از مرورگر Edge، به‌صورت یکپارچه بر روی کامپیوتر و گوشی‌های موبایل خود استفاده کنید. اکنون به‌روزرسانی جدید دیگری برای این برنامه عرضه شده و براساس گزارشات، برخی از مشکلات اساسی مانند تخلیه باتری که به واسطه استفاده از این اپلیکیشن، به وجود آمده بود را حل خواهد کرد.

علاوه‌بر مصرف بالای انرژی، استفاده از مرورگر اج، داغ شدن بدنه گوشی را به دنبال داشت که با به‌روزرسانی جدید، این مشکل نیز از بین خواهد رفت. سایر بهبودهای اعمال شده به شما امکان می‌دهند که به شکل آسان‌تری در میان صفحات جابه‌جا شوید. به دنبال این به‌روزرسانی، اکنون کاربران می‌توانند یک تم تیره را به مرورگر خود اضافه کنند و ظاهر صفحات وب که توسط اپلیکیشن نمایش داده می‌شوند را تغییر دهند.

هنگامی‌که ماه گذشته و برای نخستین بار برنامه اج را بر روی گوشی موتو Z فورس دروید نصب کردیم، متوجه وجود چندین مشکل از جمله تخلیه بسیار سریع باتری که کاربران نیز نسبت به آن گلایه داشتند، شدیم. در زمان استفاده از برنامه، گوشی خیلی داغ می‌شد؛ به‌گونه‌ای که با یک تخم مرغ می‌توانستید بر روی آن نیمرو درست کنید! لذا مجبور بودیم که برنامه را حذف کرده و به امید این‌که اکنون مشکلات حل شده‌اند، مجددا آن را نصب نماییم. در بسیاری از موارد دیگر، مرورگر Edge را دوست داشتیم، زیرا عملکردی روان و سریع داشت.

4 در مورد “عرضه به‌روزرسانی جدید مرورگر Edge برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH