کمپانی مدیاتک

کمپانی مدیاتک چیپست MT2621 را برای اینترنت اشیا عرضه خواهد کرد

کمپانی مدیاتک با معرفی تراشه MT2621 به‌طور رسمی وارد دنیای اینترنت اشیا می‌شود. این تراشه به منظور فعال کردن پوشش گسترده، نرم‌افزار بازار متقابل با عملکرد انتقال شبکه و تماس تلفنی تولید شده است و در محصولاتی مانند ردیاب‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و اینترنت اشیا به‌‌کار گرفته خواهد شد.

به سبب برخورداری از ویژگی dual-mode، این تراشه در هر دو حالت NB-IoT R14 و GSM/GPRS قادر به برقراری اتصال است. ضمن آن‌که تراشه موردنظر از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. ماژول پهنای باند این تراشه از تمام باندهای بسیار کم، کم و متوسط که توسط 3GPP Rel-14 تعریف شده باشند پشتیبانی خواهد کرد؛ به این معنی که یک طراحی واحد می‌تواند در بازارهای جهانی با زمان توسعه و هزینه‌های کمتر مورد توجه قرار گیرد.

در بخش مشخصات فنی، این تراشه دارای یک واحد پردازش مرکزی (CPU) از نسل هفتم و مبتنی بر معماری آرم است که با فرکانس 26 مگاهرتز فعالیت می‌کند. به‌علاوه، مدیاتک در این تراشه حافظه‌‌هایی با ظرفیت 160 کیلوبایت و 4 مگابایت جاسازی کرده است. تراشه MT2621 از نرم‌افزارهای مبتنی بر هسته لینوکس پشتیبانی کرده که توسط LCM و رابط AMP صدا و تصویر و البته اتصال بلوتوث نسخه 4.2 همراهی می‌شود.

5 در مورد “کمپانی مدیاتک چیپست MT2621 را برای اینترنت اشیا عرضه خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH