گوشی هوشمند شیائومی R1

انتشار تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی R1

شواهد حاکی از آن بوده که شیائومی مشغول کار بر روی سری جدید R برای اسمارت‌فون‌های خود است. گفته می‌شود گوشی هوشمند شیائومی R1 نخستین عضو این خانواده خواهد بود.

هفته گذشته رندرهایی از این اسمارت‌فون منتشر شد و اخیرا نیز یکی از کاربران چینی دو تصویر واقعی از این هندست را به نمایش گذاشته است. این تصاویر ظاهر واقعی و شکل و شمایل نهایی گوشی هوشمند شیائومی R1 را نشان می‌دهند. با این‌که ظاهر اسمارت‌فون مرموز شیائومی درون پوشش محافظ آن کاملا قابل مشاهده است، حدس زده می‌شود که شیائومی R1 با طراحی تمام صفحه عرضه شود.

در بخش پایینی دستگاه پورت میکرو یو‌اس‌بی بین دو صفحه مشبک اسپیکر قرار گرفته است. قسمت بالایی این هندست محل قرارگیری جک 3.5 میلی‌متری صدا و قاب پشتی نیز محل حسگر اثر انگشت خواهد بود. از دیگر مشخصات گوشی جدید شیائومی اطلاعاتی در دسترس نیست اما شایعه شده که با قیمت 226 دلار عرضه خواهد شد.

هم‌چنین شایعه شده که شیائومی تا قبل از پایان سال جاری میلادی، گوشی ردمی نوت 5 را با طراحی تمام صفحه معرفی خواهد کرد اما نمی‌دانیم دقیقا در کدام یک از روزهای قبل از پایان سال گوشی شیائومی R1 رونمایی می‌شود. شیائومی قصد دارد با عرضه سری جدید R به مقابله با کمپانی‌های ویوو و اوپو بپردازد که در رتبه‌بندی تصاحب بازار پیش از شیائومی قرار گرفته‌اند.

5 در مورد “انتشار تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی R1”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH