به‌روزرسانی اندروید اوریو برای اکسپریا X پرفورمنس منتشر شد

اگر از کاربران اسمارت‌فون اکسپریا X پرفورمنس هستید، بهتر است بدانید کمپانی سونی انتشار به‌روزرسانی اندروید اوریو را برای این هندست آغاز کرده است. تنها چند روز از انتشار آپدیت اوریو برای اکسپریا XZ و XZs می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد تا چند روز آینده تمامی کاربران اکسپریا X پرفورمنس این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

سونی اکسپریا X پرفورمنس در ماه فوریه سال 2016 معرفی و روانه بازار شد، این هندست در ابتدا از اندروید مارشمالو استفاده می‌کرد که سرانجام در ماه نوامبر سال گذشته به اندروید 7 ارتقا پیدا کرد. بنابراین انتظار می‌رود به‌روزرسانی اندروید اوریو آخرین نسخه اندروید باشد که این دستگاه دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی‌های اصلی معمولا در چند فاز برای کاربران عرضه می‌شوند، بنابراین ممکن است تمامی کاربران این اسمارت‌فون در حال حاضر قادر نباشند این بسته را دریافت کنند. در این به‌روزرسانی کاربران ویژگی‌های جدید اندروید 8 را دریافت می‌کنند.

در این به‌روزرسانی، سونی بخش Sony’s Xperia Actions را به اکسپریا X پرفورمنس اضافه کرده که تنظیمات خاصی را با توجه به رفتار کاربر پیشنهاد می‌دهد. هم‌چنین سونی با بازطراحی بخش شورتکات اپلیکیشن‌ها قابلیت لمس طولانی را به آن افزوده است که دسترسی راحت‌تر به برخی از عملکردها را ممکن می‌سازد.

5 در مورد “به‌روزرسانی اندروید اوریو برای اکسپریا X پرفورمنس منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH