افشای ویژگی‌های فنی پرچم‌دار آینده شرکت سونی با طراحی بدون حاشیه

شایعه شده که نهایتا شرکت سونی براساس روند غالب حاکم بر جهان موبایل در سال 2017، تصمیم گرفته است که در پرچم‌‌‌‌داران ممتاز سال آینده خود اندازه حواشی اطراف نمایشگر گوشی‌هایش را کاهش دهد. اولین پرچم‌دار بدون حاشیه این کمپانی، ظاهرا دارای شماره مدل H8541 خواهد بود و ویژگی‌های آن، امروز به بیرون درز کرده است.

براساس یک برگه مشخصات که ادعا می‌شود معتبر است، ما می‌دانیم که دستگاه آینده، اندکی بهتر از نمونه‌های قبلی است. ظاهرا این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری 3420 میلی‌آمپر‌ی و یک نمایشگر لمسی 5.7 اینچی HDR با رزولوشن 4K بوده که یک لایه محافظ گوریلاگلس 5 بر روی آن قرار گرفته است.

جالب توجه است که براساس اظهارات، گوشی H8541 از پردازنده اسنپدراگون 835 ساخت شرکت کوالکام قدرت می‌گیرد که چیپستی رده‌بالا در سال جاری به‌شمار می‌رود؛ اما در سال 2018 با مدل 845، جایگزین خواهد شد. علت استفاده سونی از چیپست قدیمی‌تر، احتمالا به برخی محدودیت‌های زمانی بازمی‌گردد. شایعه شده که اسمارت‌فون H8541، در طی رویداد MWC در ماه فوریه معرفی می‌شود و احتمالا چند ماه پس از آن، چیپست اسنپدراگون 845، در دسترس تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به جز شرکت سامسونگ قرار خواهد گرفت.

بررسی وضعیت سال گذشته سونی بر تصمیم‌گیری‌های پیش روی این شرکت تاثیر گذاشته است و به‌نظر می‌رسد که کمپانی سونی به جای تغییر برنامه زمانی عرضه گوشی، گزینه استفاده از چیپست سال 2017 را انتخاب خواهد کرد.

در ادامه، گوشی H8541 با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64  گیگابایتی فوق‌سریع (UFS)، بلوتوث نسخه 5، GPS، سیستم جهانی ناوبری ماهواره‌ای، NFC، یک عدد درگاه USB Type-C و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون مجهز به سیستم‌عامل اندروید 8.0 است و ابعادی معادل 179x74x7.5 میلی‌متر دارد. متاسفانه هیچ جزئیاتی پیرامون مشخصات دوربین‌های این دستگاه منتشر نشده است.

6 در مورد “افشای ویژگی‌های فنی پرچم‌دار آینده شرکت سونی با طراحی بدون حاشیه”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH