سوپر ماریو ران

سوپر ماریو ران، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جدید گوگل در سال 2017

بازی سوپر ماریو به‌اندازه‌ای محبوب است که پیر و جوان آن را می‌شناسند و حتی اولین نسل از گیمرها با آن آشنایی دارند. زمانی‌که خبر ورود بازی سوپر ماریو به گوشی‌های هوشمند منتشر شد، طرفداران قدیمی و جدید این بازی نوستالژیک، از این خبر استقبال کردند.

مشاهده نام بازی سوپر ماریو در لیست محبوب‌ترین بازی‌های جدید سال 2017، اصلا دور از انتظار نبود. براساس گزارش گوگل، این بازی در سال 2017 بیشترین دانلود را میان بازی‌های جدید داشته است. از دیگر بازی‌های این لیست می‌توان به Bubble Witch 3 ،Saga Magic Tiles 3 ،CATS: Crash Arena Turbo Stars و Ballz اشاره کرد.

بازی سوپر ماریو ران برای اولین‌بار در سال 2016 هم‌زمان با رونمایی آی‌فون 7 و 7 پلاس برای سیستم‌عامل iOS منتشر شد و بسیاری از طرفداران را غافلگیر کرد. بازی اوایل سال 2017 برای سیستم‌عامل اندروید منتشر و بیش از 150 میلیون بار دانلود شد. آمارها تا اوایل ماه آوریل مورد بررسی قرار گرفته و بدون شک تا امروز این عدد بیشتر هم شده است.

باوجود استقبال بی‌نظیر کاربران از سوپر ماریو ران، سود بازی کمتر از انتظار نینتندو بود و شرکت از سود آن رضایت کافی نداشت، پرداخت 10 دلار برای رفتن به مراحل بالاتر بدون شک به نفع گیمر است.

6 در مورد “سوپر ماریو ران، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جدید گوگل در سال 2017”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH