سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A8 پلاس در واقع همان گوشی A7 2018 است

در حال حاضر بیشتر اخبار مربوط به سامسونگ پیرامون نسخه 2018 گوشی‌های سری A این کمپانی است. اخیرا خبرهایی در مورد بازگشت A8 به این خانواده شنیده بودیم و رندرهایی از آن نیز منتشر شد. حال برخی منابع چینی عنوان کرده‌اند گوشی هوشمند گلکسی A8 پلاس در واقع همان گوشی A7 2018 است که به‌زودی معرفی می‌شود.

در سال 2016 کمپانی سامسونگ گوشی‌های سری A را به کلکسیون اسمارت‌فون‌های خود اضافه کرد و نسخه 2017 این خانواده نیز در دوم ژانویه همان سال رونمایی شد. ظاهرا امسال در نسخه 2018 همان برنامه سابق پیش نخواهد رفت. اخیرا در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصویر یک گوشی از سامسونگ منتشر شده که گفته می‌شود از سری A اسمارت‌فون‌های این کمپانی است.

مطلب مهم درباره تصویر این بوده که گفته می‌شود این هندست نامی برخلاف آن چه تصور می‌شد دارد. با آن‌که دستگاه دارای شماره مدل SM-A730 بوده و پیش از این گمان می‌‌رفت که گلکسی A7 2018 باشد، اما منابع جدید مدعی شده‌اند که نام این اسمارت‌فون گلکسی A8 پلاس است.

ظاهرا این تغییر نام بدین دلیل بوده که در این اسمارت‌فون از صفحه نمایش بزرگ‌تری استفاده شده که سامسونگ آن را اینفینیتی دیسپلی نامیده است. پیش از این در گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 از چنین پنل‌هایی با نسبت تصویر 18.5 به 9 استفاده شده بود اما نمونه به‌کار رفته در گوشی هوشمند گلکسی A8 پلاس، از نسبت تصویر 18 به 9 بهره‌ می‌برد. متاسفانه تصویری از بخش پشتی این دستگاه منتشر نشده؛ جایی‌که احتمالا سنسور اثر انگشت با قرارگیری در مرکز و زیر دوربین، جایگاه جدیدی پیدا کرده است.

6 در مورد “گوشی هوشمند گلکسی A8 پلاس در واقع همان گوشی A7 2018 است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH