سامسونگ

تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی A8 2018 با طراحی کم‌حاشیه و دوربین سلفی دوگانه منتشر شد

بیش از پیش به زمان رونمایی از نسخه‌های جدید سری A سامسونگ نزدیک شده‌ایم و بازار شایعات این سری بسیار داغ است. در جدیدترین خبر، تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی A8 2018 با طراحی کم‌حاشیه و دوربین سلفی دوگانه منتشر شده که می‌تواند طرفداران این برند را بسیار خوشحال کند.

درست همانند گلکسی A5 2018، گران‌قیمت‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی A8 2018 نیز با طراحی کم‌حاشیه عرضه خواهد شد. در تصاویر منتشر شده از پنل جلویی این دستگاه، کم‌حاشیه‌ بودن آن کاملا تایید می‌شود.

نکته جالب دیگر در مورد طراحی محصول جدید سامسونگ، استفاده از دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر سلفی بوده که محل قرارگیری این سنسورها در بالای نمایشگر به وضوح مشخص است. با این‌که دوربین سلفی دوگانه امری مرسوم در دنیای اسمارت‌فون‌ها به شمار نمی‌رود اما بسیار نادر است که محصولی از سامسونگ دارای این ویژگی باشد.

در این تصویر دکمه فیزیکی هوم نیز مشاهده نمی‌شود و احتمالا سنسور اثر انگشت به قاب پشتی دستگاه منتقل شده است. این اطلاعات تقریبا تمام چیزهایی بوده که در مورد گوشی سامسونگ گلکسی A8 2018 می‌دانیم اما امیدواریم طی روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد آن بشنویم. انتظار داریم نسخه‌های جدید سری A سامسونگ اواخر ماه دسامبر و یا اوایل سال 2018 معرفی شوند. گلکسی A3، گلکسی A5، گلکسی A7 و گلکسی A8 چهار اسمارت‌فونی هستند که درخط تولید سری A امسال شرکت خواهند داشت.

7 در مورد “تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی A8 2018 با طراحی کم‌حاشیه و دوربین سلفی دوگانه منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH