شرکت هواوی

شرکت هواوی در سال 2019، اسمارت‌فون‌هایی با قابلیت اتصال به شبکه 5G را عرضه می‌کند

احتمالا اکنون می‌دانید که امروز، کنفرانس جهانی اینترنت در شهر ووژن چین برگزار شد. این کنفرانس، فرصتی برای غول‌های صنعت فناوری چینی بود تا طرح‌های آینده خود را در زمینه‌های تحقیق و توسعه عرضه نمایند. یکی از سخنرانان این همایش، یو چنگ دانگ، مدیرعامل شرکت هواوی بود و اظهاراتی مشابه با لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی را بیان کرد. پیرو گزارشات قبلی، پیش‌تر مدیرعامل شیائومی گفته بود که شرکت متبوعش قصد دارد که از سال آینده، از هوش مصنوعی در اسمارت‌فون‌های خود استفاده کند.


مدیرعامل شرکت هواوی در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد که این غول صنعت گوشی‌های هوشمند و تجهیزات سخت‌افزاری اینترنتی، اسمارت‌فون 5G خود را در نیمه دوم سال 2019 به بازار عرضه خواهد کرد. بدیهی است که تا سال 2019، تکنولوژی اینترنت نسل 5، تکامل پیدا کرده و توسط بسیاری از سرویس‌دهنده‌های مخابراتی موبایل در سراسر جهان، عرضه خواهد شد. در حال حاضر تنها شاهد تست این فناوری بر روی نمونه‌های اولیه‌ای مانند گوشی گیگابیت شرکت ZTE هستیم. اخیرا کمپانی‌های کوالکام، ZTE و China Mobile خبر تست موفقیت‌آمیز اولین سیستم رادیویی جدید 5G در جهان را اعلام کردند.

یو چنگ دانگ همچنین اظهار کرد که 20 سال گذشته، به عنوان عصری تاریخی در زمینه توسعه سریع صنعت مخابرات موبایل به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر این، وی به این حقیقت اشاره کرد که توسعه گوشی‌های هوشمند، موجب تغییرات گسترده‌ای در زندگی مردم شده است. او همچنین خاطرنشان کرد که تکنولوژی هوش مصنوعی و شبکه نسل 5 در کنار هم می‌توانند قابلیت‌های جدیدی را ارائه نمایند. هم‌اکنون شرکت هواوی، ماجراجویی خود را با عرضه چیپ کایرین 970 مجهز به هوش مصنوعی آغاز کرده است.

انتظار می‌رود که این شرکت، محصولات سخت‌افزاری خود را با قابلیت اتصال به شبکه 5G، در سال 2018 عرضه کند. در حالی‌که در سال 2019، شرکت هواوی امکان پشتیبانی از این قابلیت را در چیپست‌های قدرتمندش لحاظ نموده و به دنبال آن، گوشی‌های هوشمند نسل 5 خود را عرضه می‌کند.

6 در مورد “شرکت هواوی در سال 2019، اسمارت‌فون‌هایی با قابلیت اتصال به شبکه 5G را عرضه می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH