با این گوشی هیچکدام از مکالمات شما ضبط و شنود نخواهد شد!

Quasar

در 5 سال گذشته بیشتر از 27 میلیون آمریکایی به وسیله دزدیده شدن اطلاعات شخصی خود آسیب دیده‌اند و 73 درصد مردم از جرایم سایبری در معرض آسیب هستند و مردم آمریکا هر ساله بیش از 20 میلیارد دلار را بابت دزدیده شدن اطلاعات خود از دست می‌دهند! همچنین با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر شنود مکالمات شهروندان آمریکایی توسط دولت آمریکا شرکت QSAlpha گوشی جدیدی را با نام Quasar IV تولید نموده است که تمامی مکالمات و پیام‌های کوتاه را به وسیله تکنولوژی اختصاصی به نام Quadrix به رمز تبدیل کرده و جلوی هرگونه کنترل شدن توسط عامل خارجی را از بین می‌برد!

Quasar--back

در تلفن‌های هوشمند معمولی وقتی شما از هر سرویسی استفاده می‌کنید، هویت کاربر باید توسط اپراتور مورد استفاده تایید شود و به صورت آنلاین در سرور ذخیره گردد ولی در گوشی Quasar IV تمام مکالمات، پیام‌های کوتاه و ایمیل‌ها به صورت آفلاین به رمز تبدیل می‌شوند و سپس ارسال شده و جلوی هرگونه سو استفاده را خواهند گرفت.

این گوشی با مشخصاتی بسیار مناسب نظیر صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی با محافظ Gorilla Glass III، پردازنده Snapdragon 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی، 3گیگابایت رم، باتری 3300 میلی آمپری و استاندارد IP57 که نشان دهنده ضد آب بودن این گجت است و در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

Quasar-2

8 در مورد “با این گوشی هیچکدام از مکالمات شما ضبط و شنود نخواهد شد!”

  1. من عذر میخوام. تو امریکا تازه داره پیش فروش میشه . انوقت تو ایران هست!!!
    احتمالا قراره از ایران بفرستن برا اونایی که پیش خرید کردن تو امریکا!!

    1
    1
  2. اون وقت اندرویدیه؟
    اگه نباشه، اسنپ دراگون میخواد چیکار؟
    اگه باشه، بازم گوگل بزرگترین دزد اطلاعاته..!
    چه کاریه میکنن اینا!!؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH