آنر V10

بیش از 570 هزار ثبت‌نام برای گوشی هواوی آنر V10 در سایت JD ثبت شده است

فروش گوشی هواوی آنر V10 از صبح امروز آغاز شده است. اما با این حال به‌نظر می‌رسد کاربران چینی استقبال خوبی از این هندست جدید خواهند داشت؛ زیرا تنها در سایت JD بیش از 570 هزار ثبت‌نام برای خرید این اسمارت‌فون به ثبت رسیده است.

فروش گوشی هواوی آنر V10 از ساعت 10:08 دقیقه صبح به وقت محلی رسما آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که موجودی این هندست همان دقایق ابتدایی به پایان برسد. البته اگر چینی‌ها بگذارند که موجودی آنر V10 در همان ثانیه‌های اول به اتمام نرسد! لازم به ذکر است که سایت JD تنها یکی از مبادی فروش این دستگاه بوده و سایت‌های Tmall و Vmall نیز این دستگاه را به فروش می‌رسانند اما ثبت‌نامی در این دو سایت گنجانده نشده است. با این تفاسیر قطعا می‌توانید حدس بزنید که در چین چه استقبالی از پرچم‌دار آنر خواهد شد.

گوشی هواوی آنر V10

البته آنر تصمیم گرفته که عصر امروز رویدادی مجزا در اروپا برای پرچم‌دار خود برگزار کند که در آن جزییاتی از نحوه و زمان عرضه این هندست در قاره کهن و شاید هم آمریکای شمالی مطرح خواهد شد. نسخه پایه آنر V10 که 4 گیگابیت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد قیمتی حدود 410 دلار دارد؛ در حالی‌که نسخه دوم با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 450 دلار ارزش خواهد داشت. این تعرفه برای کاربران اروپایی تعریف شده که به همراه 2 سال ضمانت می‌تواند انتخاب خوبی برای این کاربران باشد.

5 در مورد “بیش از 570 هزار ثبت‌نام برای گوشی هواوی آنر V10 در سایت JD ثبت شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH