IHS: در برخی بازارها طی 3 هفته، تقاضای آی‌فون X با آی‌فون 8 پلاس رقابت می‌کند

در حال حاضر گوشی آی‌فون X در برخی از بازارها، فروش بهتری را نسبت به گوشی آی‌فون 8 پلاس تجربه کرده است و آی‌فون 8 پلاس، اولین آی‌فونی بوده که بیش‌تر از یک مدل معمولی غیر پلاس، به فروش رفته است. به هرحال با وجود تاخیر در عرضه آی‌فون X و ورود گوشی آی‌فون 8، یک ماه پیش از موعد زمانی مقرر به بازار، به‌نظر می‌رسد که امسال، سال خوبی برای اپل باشد.

در 8 کشور که به‌طور معمول دارای بازارهای بزرگی با شاخص تولید ناخالص داخلی بالا هستند، هم‌اکنون گوشی آی‌فون X، سهمی بیش‌تر از 2 درصد کلیه گوشی‌های آی‌فون، شامل مدل‌های قدیمی‌تر را به خود اختصاص داده است.

در ایالات‌متحده، میزان تقاضای آی‌فون X پس از 3 هفته با تعداد تقاضا برای آی‌فون 8 پلاس رقابت کرد و رکورد میزان تقاضاهای قبلی برای گوشی‌های آی‌فون 7 پلاس و آی‌فون 8 را شکست. تنها گوشی آی‌فون 7، موفقیت اولیه بزرگ‌تری را کسب کرده بود. در ژاپن، میزان تقاضای اولیه برای آی‌فون X، خوب و یا حتی بهتر از هر آی‌فون جدیدا عرضه شده‌ای بود و با میزان درخواست‌ها برای گوشی آی‌فون 7 رقابت کرد.

موسسه IHS به وجود ارتباطی قوی میان میزان فروش گوشی‌های آی‌فون پلاس و آی‌فون X اشاره می‌کند. اساسا افرادی که نمایشگر بزرگ‌تر و یک دوربین دوگانه برایشان از هر چیز دیگری مهم‌تر است، می‌توانند از عهده قیمت آن‌ها بر بیایند.

براساس پیش‌بینی‌های موسسه IHS، شرکت اپل در بهترین فصلی که تاکنون تجربه کرده، تعداد 88.8 میلیون دستگاه آی‌فون را طی سه ماهه پایانی سال جاری خواهد فروخت. در صورتی‌که آی‌فون X تعداد 31 میلیون عدد از این دستگاه‌ها را شامل شود، میانگین ارزش فروش، رکورد دیگری را خواهد شکست و برای نخستین بار تاکنون، به 700 دلار خواهد رسید.

5 در مورد “IHS: در برخی بازارها طی 3 هفته، تقاضای آی‌فون X با آی‌فون 8 پلاس رقابت می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH