شیائومی می میکس 3

انتشار رندرهای جدیدی از شیائومی می میکس 3

سال 2016، سال شانس شیائومی بود، اولین سری از گوشی‌های می میکس با صفحه‌نمایش لبه به لبه عرضه شد. شرکت به سود خوبی رسید و ایده استفاده از صفحه‌ نمایش خاص به‌خوبی جواب داد.

صفحه‌نمایش لبه به لبه حرکتی بود که تمام شرکت‌های تولیدکننده یکی پس از دیگری از آن در تولید گوشی‌های هوشمندشان استفاده کردند و کم‌کم به ترند روز تبدیل شد. هر شرکت برای عقب نماندن از رقیبش چیز جدیدی به صفحه‌نمایش‌های بی‌نهایت اضافه کرد و به‌نوعی، نوآوری را چاشنی کار خود قرار دارد. هدف و تلاش اصلی همه شرکت‌ها تولید صفحه‌ نمایشی بود که بیشترین درصد را نسبت به بدنه داشته باشد و بخش بیشتری از پنل جلو گوشی هوشمند را پوشش دهد. به همین دلیل بود که تفاوت زیادی در گوشی‌های هوشمند جدید شرکت‌ها وجود نداشت و در رندرهای جدید تفاوت فاحشی نظر را جلب نمی‌کرد.

شیائومی می میکس 3

شیائومی و بسیاری از برندهای شناخته‌ شده همیشه پرچم‌دار بازار بوده‌اند و طرفداران منتظر رونمایی از سری جدید گوشی‌های این شرکت‌ها هستند. نسل جدید گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش لبه به لبه، در سراسر جهان شناخته‌ شده‌اند ولی تابه‌حال هیچ گوشی هوشمندی با صفحه‌ نمایشی که تمام پنل جلویی را پوشش داده باشد، عرضه نشده است. این گوشی‌های هوشمند هیچ‌گاه به‌عنوان دستگاه‌های قدرتمندی شناخته‌ نشده‌اند و همیشه آن‌ها را به خاطر ویژگی‌های خلاقانه‌شان ستایش کرده‌اند.

شیائومی می میکس 3

امروز رندرهای جدیدی از شیائومی می میکس 3 منتشر شده که با گوشی‌های هوشمند با صفحه‌ نمایش لبه به لبه کمی متفاوت است. به نظر بسیاری از متخصصان، پرچم‌دار بعدی شیائومی با لبه‌هایی دو برابر خمیده، مانند گلکسی S8 و نوت 8 عرضه می‌شود. براساس خبرها، شیائومی می میکس 3 دارای صفحه‌نمایش 6 اینچی، نسبت 18:9 و رزولوشن تصویر 1440 در 2960 است. در قسمت بالای صفحه‌ نمایش دوربین 12 مگاپیکسلی قرار دارد.

شیائومی می میکس 3

تصاویر رندر شده‌ای از پنل پشتی گوشی هوشمند هم در دسترس است که خمیدگی در ناحیه پشتی را هم نمایش می‌دهد، دوربین اصلی می میکس 3، دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی است. در زیر دوربین‌های دوگانه، سنسور اثرانگشت قرار گرفته است. هنوز خبری در رابطه با استفاده از سیستم تشخیص چهره در می میکس 3 ارائه نشده است.

شیائومی می میکس 3

علاوه‌بر رندرهای جدید، اطلاعاتی هم در رابطه با سخت‌افزار شیائومی می میکس 3 منتشر شده است. این پرچم‌دار از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می‌برد، سری گوشی‌های شیائومی می میکس همیشه از آخرین سری از پردازنده‌های کوالکام بهره برده‌اند. ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع 9V/2A پشتیبانی می‌کند. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که شیائومی می میکس 3 با MIUI9 عرضه می‌شود.

شیائومی می میکس 3

6 در مورد “انتشار رندرهای جدیدی از شیائومی می میکس 3”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH