گوشی اچ‌تی‌سی U12

گوشی اچ‌تی‌سی U12 احتمالا با صفحه نمایش 4K و دوربین دوگانه معرفی خواهد شد

اگرچه خیلی زود است درمورد پرچم‌دار بعدی اچ‌تی‌سی صحبت کنیم، اما شایعات مربوط به گوشی اچ‌تی‌سی U12 در اکثر سایت‌های تکنولوژی به چشم می‌خورد. جدیدترین این شایعات اشاره می‌کند که گوشی اچ‌تی‌سی U12 احتمالا با صفحه نمایش 4K و دوربین دوگانه معرفی خواهد شد.

مدت زمان زیادی از تصاحب تیم طراحی این شرکت تایوانی توسط گوگل نمی‌گذرد. این مسئله مقداری در برنامه‌ریزی‌های اچ‌تی‌سی پیچیدگی ایجاد کرده و این کمپانی اکنون وارد مرحله‌ای از سازماندهی مجدد شده است. اما هر چه که باشد، گوشی‌های جدیدی در سال 2018 عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها اچ‌تی‌سی U12 خواهد بود.

در حال حاضر تمام تولیدکنندگان مطرح جهان از طراحی تمام صفحه برای اسمارت فون‌های خود بهره‌ می‌برند. انتظار می‌رفت اچ‌تی‌سی نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان، از این قافله عقب نماند اما این چنین نشد. هنوز اقدامی در راستای این هدف از سوی تایوانی‌ها صورت نگرفته و شاید بتوان گوشی اچ‌تی‌سی U12 را پایان بخش طراحی قدیمی محصولات اچ‌تی‌سی بیان کرد.

گزارشات جدید حاکی از آن است که پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی از طراحی تمام صفحه و صفحه نمایشی کم حاشیه با رزولوشن 4K بهره می‌برد. پس از آن که استفاده از سیستم دوربین دوگانه در گوشی اچ‌تی‌سی M8 آغاز شد و کمی بعد در اچ‌تی‌سی M9 پلاس ادامه یافت، این سنت شکسته شده و دیگر شاهد استفاده از دوربین دوگانه در محصولات اچ‌تی‌سی نبودیم اما ظاهرا قرار است اچ‌تی‌سی U12 به این قائله خاتمه دهد.

بدنه این دستگاه شیشه‌ای بوده و احتمالا بار دیگر باید با فقدان جک 3.5 میلی‌متری صدا مدارا کنیم. با این‌حال موارد ذکر شده تنها اطلاعاتی هستند که در حد شایعه باقی مانده و هنوز زمان بسیاری تا سنجش صحت این گفته‌ها باقی مانده است. اکثر چیزهایی که بیان شد، از همین رندرها به‌دست آمده که به تنهایی نمی‌تواند منبع کاملا موثقی باشد.

7 در مورد “گوشی اچ‌تی‌سی U12 احتمالا با صفحه نمایش 4K و دوربین دوگانه معرفی خواهد شد”

    1. جواد بالویی

      بله حق با شماست. در منبع اصلی خبر به اشتباه اعلام شده بود که خوشبختانه مطلب فوق اصلاح شد.تشکر بابت اطلاع‌رسانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH