شایعه: گزینه‌های رنگی احتمالی برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی A مدل 2018

اخیرا گزارشی اختصاصی در مورد گزینه‌های رنگی احتمالی گوشی گلکسی S9 سامسونگ منتشر شده بود و اکنون نیز اطلاعاتی پیرامون گزینه‌های رنگی ممکن برای هندست‌های مدل 2018 سری گلکسی A سامسونگ، وجود دارد. گوشی‌های گلکسی (2018) A8 و گلکسی (2018) A8 پلاس که با اطمینان کامل به‌نظر می‌رسد، نام حقیقی گوشی‌های گلکسی (2018) A5 و گلکسی (2018) A7 باشند، احتمالا در رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری ارکیدی عرضه می‌شوند.

رنگ‌هایی مشابه پرچم‌داران، برای دستگاه‌های میان‌رده سری گلکسی A سامسونگ

اکنون در حالی‌که گزینه‌های مشکی و طلایی، نمونه‌های استانداردی هستند که هیچ‌کسی را متعجب نمی‌کنند، اما استفاده از رنگ خاکستری ارکیدی در دستگاه‌های جدید سری گلکسی A، از لحاظ طراحی بخش جلویی، آن‌ها را بسیار شبیه به پرچم‌داران سامسونگ خواهد کرد. اکنون دستگاه‌های سری گلکسی A مدل 2018، نمایشگرهای بدون حاشیه را از سری گلکسی S دریافت می‌کنند و بهره‌مندی از یک گزینه رنگی مشابه، آن‌ها را بیش از تنها یک تغییر نام، به پرچم‌داران این کمپانی نزدیک خواهد کرد. اکنون بایستی گفت که این گزینه‌های رنگی، با موارد رویت شده در رندرهای 2 هفته گذشته، مطابقت ندارند. بنابراین نمی‌توان نسبت به صحت کامل این اطلاعات، اطمینان داشت.

همان‌طور که گفته شد، رنگ‌هایی که در نمونه‌های موجود در رندرها مشاهده می‌شوند، می‌توانند براساس گزینه‌های رنگی مورد استفاده در نسخه 2017 این دستگاه‌ها، لحاظ شده باشند؛ لذا شواهدی کاملا قابل استناد، برای پیش‌بینی گزینه‌های رنگی مورد استفاده سامسونگ در آینده، نیستند. بهره‌گیری دستگاه‌های سری گلکسی A از طیف رنگی مشابه با پرچم‌داران سری گلکسی S، حرکتی منطقی خواهد بود؛ زیرا در هنگام خرید یکی از گوشی‌های میان‌رده این کمپانی، به مشتریان اطمینان می‌دهد که هیچ مولفه‌ای را حداقل از منظر المان‌های طراحی مشاهده شده در پرچم‌داران سامسونگ، از دست نداده‌اند.

در انتها ناچاریم، نسبت به کلیه مطالبی که در این مقاله عنوان شد، از خود سلب مسئولیت کنیم؛ زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد که اطلاعات ما عاری از خطا یا اشتباه باشند. با این‌حال، نسبتا مطمئن هستیم که هندست‌های سری گلکسی A مدل 2018، در رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری ارکیدی عرضه می‌شوند؛ حتی اگر این موارد، تنها گزینه‌های رنگی ارائه شده از سوی سامسونگ در کلیه بازارها نباشند.

6 در مورد “شایعه: گزینه‌های رنگی احتمالی برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی A مدل 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH