گوشی هوشمند هواوی نوا 2s

گوشی هوشمند هواوی نوا 2s با صفحه نمایش 6 اینچی و اندروید اوریو رسما معرفی شد

گوشی هوشمند هواوی نوا 2s با صفحه نمایش 6 اینچی و اندروید اوریو رسما معرفی شد. گوشی جدید سری نوا علاوه‌بر سخت‌افزار قدرتمندی که دارد، از ویژگی‌های جالب‌توجهی نیز برخوردار است تا همانند نسل‌های قبلی بتواند خود را در دل کاربران جای دهد.

هواوی نوا 2s به یک صفحه نمایش 6 اینچی FullView مجهز شده که دارای نسبت تصویر 18 به 9 است. این صفحه نمایش از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار بوده و در زیر آن دکمه آشنای هوم تعبیه شده که میزبان حسر اثر انگشت این هندست است. انرژی مصرفی این اسمارت‌فون را یک باتری 3340 میلی‌آمپری تامین می‌کند که قابل تعویض توسط کاربر نیست. همانند دیگر دستگاه‌های هواوی، این گوشی نیز از طریق پورت USB-C شارژ شده و به لطف فناوری سوپرشارژ هواوی، باتری نوا 2s در کم‌تر از 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود.

تراشه پرقدرت کایرین 960 نیز به این میان‌رده پرچمدارنما آمده تا طرفداران هواوی را شگفت‌زده کند. این دیوایس در سه نسخه مختلف عرضه خواهد شد. نسخه اول که از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است، قیمتی معادل 407 دلار دارد. نسخه دوم که از 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ارزشی برابر با 453 دلار داشته و بالاخره قوی‌ترین مدل این هندست که به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده با قیمت 528 دلار به فروش خواهد رسید.

دوربین اصلی دوگانه نوا 2s دارای دو سنسور است. سنسور 16 مگاپیکسلی به منظور ثبت تصاویر رنگی تعبیه شده و سنسور دوم که رزولوشن آن به 20 مگاپیکسل می‌رسد از نوع مونوکروم است. هر دو لنز این دوربین از دیافراگم f/1.8 بهره می‌برند. دوربین سلفی نیز دوگانه بوده؛ با این تفاوت که دارای دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی است. این دوربین به فلش LED مجهز شده و گشودگی دیافراگم لنزهای آن برابر با f/2.0 است.

یکی دیگر از مزایای گوشی هوشمند هواوی نوا 2s را باید برخورداری از سیستم تشخیص چهره و قابلیت فیس آنلاک دانست. جالب است بدانید که این ویژگی با این‌که در گوشی‌های سری میت 10 گنجانده شده اما هم‌اکنون در دسترس قرار ندارد. با این وجود، تجهیز نوا 2S به این قابلیت کاربردی را باید نشانه‌ای از فعال شدن آن در گوشی‌های سری میت 10 و آغاز به‌کار آن دانست. قرار است میان‌رده جدید چینی‌ها در رنگ‌های مشکی، خاکستری، قرمز، رز گلد و آبی عرضه شود.

7 در مورد “گوشی هوشمند هواوی نوا 2s با صفحه نمایش 6 اینچی و اندروید اوریو رسما معرفی شد”

  1. من قبلا ازسامسونگ استفاده کردم وسونی ،این دفعه p10’گرفتم ،تازه فهمیدم گوشیهای سری پی وآنرومخصوصا میت هواوی واقعا خیلی خیلی عالین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH