آی‌فون

استفاده از باتری تک سلولی L شکل در آی‌فون‌های 2018 با نمایشگر اولد

در گزارشی جدید از موسسه ژاپنی اوراق بهادار Nomura، می‌توانیم انتظار مشاهده جزئیات جدیدی پیرامون گوشی‌های آی‌فون مدل 2018 را داشته باشیم. این مرکز کارگزاری می‌گوید که کمپانی اپل، 3 نسخه مختلف از گوشی آی‌فون را عرضه خواهد کرد. اولین مدل از یک پنل LCD ونمایشگری لبه‌به‌لبه استفاده می‌کند و به جز دوربین تکی در قسمت پشتی گوشی و استفاده از نمایشگر LCD، از طراحی مشابه با گوشی اپل آی‌فون X بهره می‌برد. دو نسخه باقی‌مانده از گوشی‌های آی‌فون مدل 2018، شامل یک مدل به عنوان دنباله گوشی آی‌فون X با نمایشگر اولد 5.8 اینچی و یک فبلت 6.5 اینچی با طراحی آی‌فون X است.

براساس گزارش جدیدی که امروز از سوی مینگ چی‌کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل در موسسه KGI Securities منتشر شده است، هر 2 مدل آی‌فون با نمایشگر اولد، از یک باتری تک سلولی با شکلی مشابه حرف L استفاده می‌کنند. گوشی اپل آی‌فون X نیز مجهز به 2 باتری مجزا است که به شکل حرف L در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این کار برای استفاده بهتر از فضای داخلی گوشی انجام می‌شود.

گزارش موسسه KGI از یک تولیدکننده کره‌ای باتری با نام LGC که اکنون با اپل همکاری دارد نام برده است. براساس گزارشات، کمپانی اپل امیدوار بود که امسال بتواند یک باتری تک سلولی با شکلی L مانند را به‌کار بگیرد؛ اما این تکنولوژی برای بهره‌برداری در سال 2017 آماده نشده بود.

در حالی‌که ظرفیت 2 باتری موجود در گوشی آی‌فون X به 2716 میلی‌آمپر می‌رسد، براساس گزارشی که موسسه KGI به مشتریان ارسال کرده است، نسل بعدی این گوشی در سال آینده می‌تواند مجهز به سلولی با ظرفیت 2900 تا 3000 میلی‌آمپر باشد. مدل شایعه شده 6.5 اینچی از یک باتری 3300 تا 3400 میلی‌آمپری قدرت می‌گیرد.

مدل مجهز به LCD که گفته می‌شود نمایشگری 6.1 اینچی دارد، از یک باتری مربعی شکل با ظرفیت 2850 الی 2950 میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد. این موضوع به اپل امکان خواهد داد تا هزینه‌های تولید این مدل خاص را در حد پایین حفظ نماید. همچنین اپل از یک قاب فلزی در این دستگاه استفاده می‌کند که به کمپانی اجازه می‌دهد تا آن‌را در محدوده قیمتی پایین‌تر 650 تا 900 دلار به فروش برساند. این موضوع باعث می‌شود که گوشی مجهز به نمایشگر LCD، ارزان‌ترین نمونه از 3 مدل گوشی آی‌فونی باشد که انتظار می‌رود برای سال 2018 به بازار عرضه شوند.

5 در مورد “استفاده از باتری تک سلولی L شکل در آی‌فون‌های 2018 با نمایشگر اولد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH