عرضه استیکرهای واقعیت‌افزوده گوگل برای پیکسل 2 و پیکسل 2 XL

شرکت گوگل اقدام به عرضه استیکرهای واقعیت‌افزوده خود برای گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL در فروشگاه گوگل‌پلی نموده است. کاربران این دستگاه‌ها بایستی به بخش My Apps مراجعه کرده و آن‌ها را از طریق به‌روزرسانی دریافت نمایند. پس از نصب، این استیکرها در اپلیکیشن اصلی دوربین و از طریق کشیدن صفحه از لبه سمت چپ، ظاهر خواهند شد.

برچسب‌های واقعیت‌افزوده، ویژگی جدیدی در گوشی‌های پیکسل هستند که پیش‌تر در ماه اکتبر و طی رویداد عرضه گوشی پیکسل 2 از آن‌ها رونمایی شده بود. این ویژگی برای کاربرانی که پیش‌تر از اسنپ‌چت استفاده می‌کردند، چیز جدیدی نیست. شما دسته‌ای از استیکرهای 3 بعدی متحرک را دریافت می‌کنید که در کنار اپلیکیشن دوربین کار می‌کنند و در فضای مورد نظر شما قرار می‌گیرند. شما می‌توانید آن‌ها را حرکت داده و اندازه‌شان را تغییر دهید. سپس می‌توانید از آن‌ها عکس بگیرید و یا در حالت ایده‌آل، ویدیویی را از حرکت آن‌ها در محیط مد نظرتان ضبط کنید.

در حال حاضر اپلیکیشن شامل سه بسته استیکرهای ژنتیکی، جنگ ستارگان و اشیای بیگانه است. موضوع جالب در این خصوص این است که هنگامی که بیش از یک برچسب را در یک لحظه قرار می‌دهید، آن‌ها حضور دیگری را نیز تشخیص داده و با هم ارتباط برقرار می‌کنند.

این ویژگی واقعا خوب است و کلیه استیکرها حرکتی روان دارند. به احتمال زیاد، گوگل عرضه این استیکرها را تا عرضه به‌روزرسانی اندروید 8.1 که قابلیت Pixel Visual Core را قفل‌گشایی می‌کند،  به تاخیر خواهد انداخت. با چند دقیقه استفاده از این ویژگی، متوجه داغ شدن دیوانه‌وار گوشی خود خواهید شد؛ این مشکل خصوصا به هنگام استفاده هم‌زمان از 2 یا بیش از 2 استیکر تشدید می‌شود و این موضوع به معنای مصرف بیش‌تر انرژی نیز خواهد بود. اما برای استفاده گاه‌به‌گاه، این ویژگی سرگرم کننده و عالی است؛ به ویژه اگر گوگل به عرضه مرتب بسته‌های جدید ادامه دهد.

4 در مورد “عرضه استیکرهای واقعیت‌افزوده گوگل برای پیکسل 2 و پیکسل 2 XL”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH