برنامه تماس گوگل به یک آپشن مجزای تماس تصویری مجهز شد

سرانجام گوگل یک آپشن مجزای تماس تصویری را برای برنامه تماس خود فعال کرد. این آپشن هنگامی‌که یک تماس معمولی برقرار می‌کنید، نمایش داده می‌شود. با لمس بر روی آیکون این آپشن، برنامه گوگل Duo اجرا شده و تماس صوتی‌تان را به یک تماس تصویری تبدیل می‌کند.

در صورتی‌که نحوه انجام این مراحل را متوجه نشدید، باید بگوییم که این ادغام بین برنامه تماس و نرم‌افزار Duo تاکنون وجود داشته اما گزینه دسترسی به این آپشن در دسترس نبود، اما اکنون همه چیز تغییر کرده و آپشن تماس تصویری در معرض استفاده قرار گرفته است.

لمس بر روی آیکون این آپشن هنگام برقراری تماس باعث راه‌اندازی دوربین جلویی دستگاه فرد تماس‌ گیرنده خواهد شد. در دستگاه فرد دریافت کننده نیز در صورتی‌که دستگاه قفل نباشد، برنامه گوگل Duo راه‌اندازی خواهد شد. بنابراین انجام این پروسه‌ها به معنای پایان برقراری تماس صوتی معمولی و برقراری یک تماس تصویری است.

به‌علاوه، روند تغییر تماس صوتی به تصویری باعث نمایش داده شدن دو نوع ورودی مختلف در بخش گزارشات تماس شما می‌شود. یکی از این ورودی‌‌ها به همان حالت همیشگی و به‌صورت نمایش یک آیکون تماس صوتی خواهد بود؛ در حالی‌که ورودی دیگر با نمایش آیکون تماس تصویری همراه است. این قابلیت کاربردی هم‌اکنون منتشر شده اما طبیعتا به اندکی زمان نیاز دارد تا در دسترس همگان قرار گیرد.

4 در مورد “برنامه تماس گوگل به یک آپشن مجزای تماس تصویری مجهز شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH