کودک 6 ساله

کودک 6 ساله از بررسی اسباب‌بازی‌ها در یوتیوب، 11 میلیون دلار درآمد کسب کرد!

فکر می‌کنید زمانی‌که 6 ساله بودید، چه کاری انجام می‌دادید؟ احتمالا با اسباب‌بازی‌های خود سرگرم بودید. این احتمالا بیش‌ترین کاری است که یک بچه 6 ساله می‌تواند انجام دهد؛ اما یک کودک 6 ساله با نام Ryan ToysReview که در زمینه نقد و بررسی اسباب بازی‌ها در یوتیوب فعالیت می‌کند، کار نسبتا متفاوتی انجام می‌دهد.

وی نه تنها با اسباب‌بازی‌ها بازی می‌کند؛ بلکه آن‌ها را در کانال یوتیوب خود بررسی می‌کند و طی سال گذشته از این کار در حدود 11 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این موضوع براساس اظهارات موسسه فوربس در مورد پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب در سال 2017 مطرح شده که در این لیست، Ryan ToysReview در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

این کانال توسط والدین وی اداره می‌شود و براساس گفته‌ها، 11میلیون دلار درآمد را پیش از کسر مالیات عاید آن‌ها کرده است. بهترین بخش کار این است که این کانال تنها از سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرد و این موضوع بدان معناست که رایان و خانواده‌اش توانسته‌اند پول هنگفتی را طی یکسال یا بیش‌تر کسب نمایند.

با توجه به توضیحات کانال، “بررسی اسباب‌بازی‌ها برای کودکان توسط یک کودک! با Ryan همراه شوید تا بازی کردن وی با اسباب‌بازی‌ها و بررسی آن‌ها برای کودکان را مشاهده کنید! او عاشق ماشین‌ها، قطارها، توماس و دوستان، لگو، ابر قهرمانان، اسباب‌بازی‌های دیزنی، تخم‌مرغ‌های شانسی، بازی دوز، ماشین‌های پیکسار دیزنی، هواپیماهای دیزنی، کامیون‌های غول‌پیکر، مینیون‌ها، بازی‌های Playtime at the fun و family fun adventure و بسیاری چیزهای دیگر است.”

با این‌حال به‌نظر می‌رسد که خانواده رایان برای این مسئله به عنوان کاری دائمی برنامه‌ریزی نمی‌کنند. زیرا براساس اظهارات مادر رایان، به محض این‌که رایان از ساخت ویدیوها خسته شود، این کانال را خواهند بست. ظاهرا تا آن زمان، کودکان لذت بیش‌تری از زندگی خواهند برد.

5 در مورد “کودک 6 ساله از بررسی اسباب‌بازی‌ها در یوتیوب، 11 میلیون دلار درآمد کسب کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH