اینستاگرام

از این پس می‌توانید در اینستاگرام هشتگ‌ها را هم دنبال کنید

اینستاگرام هنوز به سنت همیشگی خود یعنی افزودن قابلیت‌های جدید کاربردی پای‌بند بوده و اخیرا نیز امکان تازه‌ای را برای کاربران به ارمغان آورده که به آن‌ها اجازه می‌دهد هشتگ‌های مورد علاقه خود را دنبال نمایند.

همان‌طور که می‌دانید، وقتی ویدیو یا عکس خاصی را جستجو می‌کنید، لیستی از هشتگ‌های مرتبط با موضوع مورد نظرتان توسط اینستاگرام به نمایش گذاشته می‌شود. اکنون با ویژگی جدید این شبکه اجتماعی به راحتی می‌توانید هشتگ‌ها را نیز مانند دیگر افراد در این اپلیکیشن فالو کنید.

اینستاگرام

با انجام این کار، این برنامه به شکل خودکار تعدادی از آخرین استوری‌های منتشر گشته را که دارای هشتگ انتخاب شده هستند، در بخش استوری‌ها به کاربر نشان می‌دهد. همچنین در صورت منصرف شدن نیز می‌توانید هشتگ دل‌خواه‌تان را آنفالو کنید. باید افزود که اگر در حال حاضر هیچ ایده‌ای برای دنبال نمودن هشتگ‌ها ندارید، کافیست اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و گزینه هشتگ‌ها را لمس کنید. در قسمت یاد شده، این شبکه اجتماعی به شکل خودکار لیستی از پرطرفدارترین هشتگ‌های اخیر که توسط دیگر افراد فالو می‌شوند و همچنین هشتگ‌هایی را که خودتان دنبال می‌کنید، برای شما به نمایش می‌گذارد.

لازم به ذکر است که وقتی اکانت فردی در حالت خصوصی (Private) قرار دارد، برای مشاهده هشتگ‌هایی که او دنبال می‌کند، در ابتدا باید شخص مورد نظر را فالو نمایید. در مجموع این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا سریع‌تر از همیشه به موضوعات مورد علاقه و سرگرمی‌های خود دسترسی داشته باشند.

4 در مورد “از این پس می‌توانید در اینستاگرام هشتگ‌ها را هم دنبال کنید”

  1. بی فایدس هیچکس قانون هشتگ رعایت نمیکنه طرف مثلا برای گل هشتگ غذا خوراکی زده همه چی بهم ریختس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH