نسخه شکلاتی سیستم عامل محبوب اندروید، در ماه آینده معرفی خواهد شد!

نسخه شکلاتی سیستم عامل محبوب اندروید، در ماه آینده معرفی خواهد شد!

شرکت Nestle در آلمان به تازگی، زمان عرضه نسخه بعدی سیستم عامل اندروید گوگل را با نام “کیت‌کت”، مشخص کرد. به گفته این شرکت، نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید گوگل در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

در یکی از صفحات اجتماعی Nestle، یک کارمند چنین نوشته است « سلام تیم، اندروید کیت‌کت برای ماه اکتبر در دسترس خواهد بود.»، این گفته، شایعاتی که پیش‌تر اعلام کرده بودند که گوگل، قصد دارد تا در روز 14 اکتبر، برای برگزاری یک رویداد خبری آماده شود را، تایید می‌کند. احتمالا یکی از بزرگ‌ترین رخ‌دادهای این مراسم، معرفی نسخه “کیت‌کت” سیستم عامل دوست داشتنی اندروید باشد اما گمان می‌رود که گوگل، نسل بعدی تلفن‌های هوشمندش را با نام نکسوس 5 در همین مراسم، معرفی نماید.

اگر نکسوس بعدی در این مراسم رسما معرفی شود، گوشی هوشمند نکسوس 5 اولین گوشی خواهد بود که رسما به نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید گوگل ارتقاء پیدا کرده است. همکاری تازه گوگل و ال‌جی در اوایل ماه جاری، اعلام شد. همچنین جزئیات و مشخص سخت افزاری نکسوس بعدی، در اوایل ماه انتشار یافت. این گوشی پس از نهایی شدن طراحی و توسعه‌اش، برای گرفتن تاییدیه و گواهی‌های بین المللی و رسمی، راهی اداره FCC ایالات متحده آمریکا شد. در آن زمان، فردی مدعی شده بود که توانسته به این گوشی دسترسی پیدا کند و با منتشر کردن چند فیلم و عکس، صحت حرف خود را تایید کرد.

با توجه به گزارشات منتشر شده، نکسوس 5 به پردازنده‌ چهارهسته‌ای کوالکام Snapdragon سری 800 مجهز شده است. بلوتوث نسخه 4.0، شارژر بی‌سیم و شبکه بی‌سیم وای-فای دو بانده، بخش دیگری از مشخصاتی هستند که برای نکسوس بعدی، عنوان می‌شود. این اسناد همچنین تایید کردند که نکسوس 5، با یک صفحه نمایش 4.96 اینچی عرضه خواهد شد. طول نکسوس بعدی، 131 میلی متر بوده و عرض آن، 68.2 میلی متر انتخاب شده است. متاسفانه تا به این لحظه، هیچ مشخصاتی از ضخامت نکسوس 5، به دست نیامده و مشخصات سخت افزاری بیش‌تر آن نیز، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH