تاکنون بیش از 50 هزار دستگاه از اسنشال‌فون به فروش رسیده است

اسمارت‌فون خاص و متفاوت اسنشال‌فون با داشتن مشخصاتی جذاب و هیجان انگیز در ماه نوامبر سال جاری روانه بازار شد. متاسفانه این شرکت هیچگونه آماری را از فروش این هندست منتشر نکرده است. به این ترتیب برای فهمیدن این موضوع که تاکنون چند نفر اسنشال PH-1 را خریداری کرده‌اند، به‌ جای استفاده از آمارهای رسمی می‌بایست به دیگر منابع آماری متکی باشیم.

اپلیکیشن دوربین اختصاصی اسنشال‌فون توانسته است در گوگل‌پلی از بازه آماری 10 تا 50 هزار به رده 50 تا 100 هزار افزایش پیدا کند. این موضوع توسط یکی از کاربران وب‌سایت reddit کشف شد. او هم‌چنین با پیگیری سایر اپلیکیشن‌های اختصاصی این هندست دریافته است که سایر برنامه‌ها هنوز در محدوده قبلی هستند و این یعنی گوگل هنوز مشغول به‌روزرسانی آمار دریافت اپلیکیشن‌هاست.

در ماه سپتامبر تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که اسنشال‌فون تنها حدود 5 هزار دستگاه فروش داشته است. مطمئنا کاهش قیمت و همراهی آن با ماژول دوربین 360 درجه در افزایش این تعداد نقش به‌سزایی داشته است. اسنشال PH-1 در حال حاضر با قیمت 500 دلار عرضه می‌شود که به نسبت قیمت 700 دلاری عرضه اولیه کاهش قابل توجهی داشته است.

4 در مورد “تاکنون بیش از 50 هزار دستگاه از اسنشال‌فون به فروش رسیده است”

  1. دیووون میرن جنسای اشغالی میخرن دو روز بعدشم پشیمون میشن دیگه فک کردن خبریه گوشی با این امکانات قیمت مناسب میدن
    پول ادم بیشتر میده ولی یه گوشی اصل میخره نه جنس چینی بی خوود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH