تصاویر مربوط به طرح‌های احتمالی اسمارت‌فون تاشو آینده شرکت سامسونگ را مشاهده کنید

کاملا مشخص است که در صورت عدم بروز مشکلی خاص، شرکت سامسونگ از اسمارت‌فون تاشو خود امروز رونمایی خواهد کرد. احتمالا این گوشی هوشمند در تعداد محدودی به بازار عرضه می‌شود؛ اما این اقدام، اولین گام به سمت تولید انبوه به‌شمار خواهد آمد.

این کمپانی کره‌جنوبی حداقل 6 پتنت که ظاهرا شامل طرح‌هایی از یک اسمارت‌فون تاشو است را ثبت نموده است. آخرین نمونه مربوط به هفته جاری است و احتمالا در مورد مسیر پیش‌ روی سامسونگ با این اسمارت‌فون اصطلاحا تاشو، سرنخ‌هایی را در اختیارمان قرار می‌دهد.

به نظر می‌رسد که طرح مفهومی جدید نسبت به تصاویر پیش‌تر مشاهده شده کمی شیک‌تر است؛ این موضوع احتمالا به دلیل این واقعیت است که نمایشگر کاملا به سمت بخش پشتی اسمارت‌فون برمی‌گردد. این بسیار شبیه به گوشی با 2 صفحه‌نمایش است که نمایشگر دوم به منظور نشان دادن آیکون اپلیکیشن‌ها، اعلان‌ها و سایر اطلاعات مربوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این‌حال در این نمونه، صفحه نمایش ثانویه بزرگ‌تر است و احتمالا کاربردی فراتر از نمایش صرف آیکون‌ها و اعلان‌ها دارد. نمایشگر در کناره گوشی، 180 درجه چرخش می‌کند و حتی این تصور را هم برای شما ایجاد نمی‌کند که به 2 بخش تقسیم شود. در واقع شاید یک صفحه نمایش بزرگ است که برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

4 در مورد “تصاویر مربوط به طرح‌های احتمالی اسمارت‌فون تاشو آینده شرکت سامسونگ را مشاهده کنید”

  1. سامسونگ موندم دیگ بعد گوشی منحنی چه مدلی میخواد بسازه ..بازار طراحی گوشی های هوشمند روبه پایان هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH