اپلیکیشن دوربین نوکیا یک به‌روزرسانی جدید برای فعالسازی قابلیت‌های نوکیا 9 دریافت کرد!

نسخه بتای عرضه شده از اندروید اوریو برای نوکیا 5، نسخه جدیدی را از اپلیکیشن دوربین نوکیا به ارمغان می‌آورد که بسیار عجیب است. در واقع در این اپلیکیشن هر دو قابلیت تله‌فوتو و wide-angle (زاویه دید گسترده) را در خود جای داده است!

اولین قابلیت مخفی تعبیه شده در این اپلیکیشن زوم اپتیکال 2 برابری است که در حال حاضر برای اسمارت‌فون‌های بالارده یک استاندارد محسوب می‌شود. البته لازم به ذکر است که نوکیا 5 قادر به استفاده از این قابلیت نیست و حتی در نوکیا 8 که در حال حاضر تنها دستگاه مجهز به دو دوربین است از همین زاویه دید بهره می‌گیرد، با این حال به نظر می‌رسد این قابلیت‌ها برای یک اسمارت‌فون معرفی نشده از نوکیا در نظر گرفته شده‌اند.

نکته قابل توجه در رابطه با این اپلیکیشن، استفاده از هر دو قابلیت زاویه دید گستره و زوم دو برابر اپتیکال است. تاکنون هیچ اسمارت‌فونی از هر دو قابلیت زوم اپتیکال و زاویه دید گسترده به صورت هم‌زمان استفاده نکرده است. پیش تر خبرهایی از ورود اسمارت‌فون‌ها با سه دوربین اصلی منتشر شد، با این حال در تمام شایعاتی که از نوکیا 9 منتشر شده است، به استفاده از دو دوربین در این تلفن‌همراه اشاره شده است.

از دیگر قابلیت‌های موجود در این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت تنظیم دستی سرعت شاتر و ISO اشاره کرد. به این ترتیب کاربر می‌تواند مطابق با خواسته خود سرعت شاتر را از 1/500 ثانیه تا 1 ثانیه و ISO را از 100 تا 2000 تنظیم کند.

4 در مورد “اپلیکیشن دوربین نوکیا یک به‌روزرسانی جدید برای فعالسازی قابلیت‌های نوکیا 9 دریافت کرد!”

  1. نوکیا از قدیم دوربین هاش حرف نداشت هنوزم ک هنوزه ان ۸ دوربینش واقعا خوب عکس میگیره با فلش زنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH