آنر 9 لایت

آنر 9 لایت در دیتابیس TENAA رویت شد؛ منتظر گوشی چهار دوربینه دیگری از هواوی باشید

اخیرا خبرهای زیادی درباره گوشی جدید آنر 9 لایت شنیده‌ایم. در ابتدا تصاویری از آن منتشر شد و پس از گذشت مدتی کوتاه، اکنون این اسمارت‌فون به وب‌سایت TENAA راه یافته و بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن مشخص شده است.

آنر 9 لایت به یک صفحه نمایش 5.65 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده که از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار است. این پنل از نوع LCD بوده و ظاهرا از پنل‌های امولد در این هندست خبری نیست. با توجه به چنین مشخصاتی می‌توان این اسمارت‌فون را چیزی شبیه به نسخه‌ کامپکت گوشی‌های هواوی میت 10 لایت و یا آنر 7X‌ دانست.

گوشی آنر 9 لایت در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد. مدل پایه به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده؛ در حالی‌که نسخه دوم از 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. نوع پردازنده این هندست دقیقا مشخص نشده اما با توجه به برخی مشخصات این پردازنده، به‌نظر می‌رسد تراشه به‌کار رفته در میان‌رده جدید آنر، چیپست کایرین 659 باشد. خبر خوش این‌که آنر 9 لایت از همان ابتدا اندروید 8 اوریو را اجرا خواهد کرد.

بارزترین ویژگی گوشی آنر 9 لایت، تعداد دوربین‌های آن است؛ جایی‌که آنر تصمیم گرفته هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین سلفی از لنزهای دوگانه استفاده کند. هر دو سنسور دوربین اصلی و سلفی رزولوشن 13 و 2 مگاپیکسلی دارند. این دوربین‌ها قادرند ویدیوهایی با کیفیت 1080p ضبط کنند که البته عدم پشتیبانی از کیفیت 4K را می‌توان به پردازنده این دستگاه نسبت داد که حداکثر می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی را پشتیبانی کند.

این اسمارت‌فون دارای ضخامت 7.9 میلی‌متری بوده به یک باتری 2900 میلی‌آمپری و درگاه کارت حافظه مجهز شده است. البته تنا در مورد به‌کارگیری جک 3.5 میلی‌متری صدا و نوع USB دستگاه اشاره‌ای نداشته اما اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای این هندست که روزهای گذشته منتشر شد، از وجود جک استاندارد صدا و پورت میکرو یو‌اس‌بی حکایت داشت.

اخیرا هواوی دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند را که در روز 21 دسامبر برگزار خواهد شد، ارسال کرده است. نکته جالب در مورد این دعوت‌نامه‌ها، عینک‌های موجود در آن است که به نوعی اشاره به دوربین‌های دوگانه اصلی و سلفی این دستگاه دارد.

5 در مورد “آنر 9 لایت در دیتابیس TENAA رویت شد؛ منتظر گوشی چهار دوربینه دیگری از هواوی باشید”

  1. ساخت گوشی هم دیگه تبدیل شده ب کل کل نوکیا ۳ دوربینه میزنه هواوی میاد ۴ دوربینه میزنه
    واقعا مسخرص

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH