Google Maps Go

نسخه کم‌حجم اپلیکیشن نقشه گوگل با نام Google Maps Go در پلی‌استور قرار گرفت

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، چندی پیش کمپانی گوگل نسخه سبک سیستم‌عامل اندرویو اوریو را با نام “Android Oreo Go” منتشر نمود و همراه با این اقدام، نسخه کم‌حجم بسیاری از نرم‌افزارهای این غول جستجوی اینترنتی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفتند. به‌تازگی نیز نسخه سبک اپلیکیشن نقشه گوگل با نام Google Maps Go در پلی‌استور منتشر شده است.

گوگل تاکنون نسخه کم‌حجم‌ برنامه‌‌های مختلفی از جمله جیمیل، گوگل اسیستنت، Files Go و حتی Maps را توسعه داده و تنها برنامه مدیریت فایل Files Go از طریق مارکت پلی‌استور قابل دریافت بود، اما از امروز کاربران اسمارت‌فون‌های اندرویدی می‌توانند نسخه سبک‌تر برنامه نقشه گوگل را با نام Google Maps Go از پلی‌استور دانلود نمایند.

Google Maps Go

این برنامه در اختیار عموم کاربران قرار گرفته و با تمام نسخه‌های 4.1 به بالا سیستم‌عامل اندروید سازگاری دارد. در حقیقت این غول جستجوی اینترنتی، نسخه جدید برنامه‌های مورد بحث را برای گوشی‌هایی که از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری بهره می‌برند، منتشر کرده و نکته جالب این است که اپلیکیشن یاد شده، حتی در صورت داشتن ارتباط اینترنتی ضعیف و کم سرعت بازهم قابل استفاده خواهد بود.

همچنین باید افزود که این برنامه قابلیت‌هایی مانند مشاهده میزان ترافیک به‌صورت زنده، مسیریابی و… را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن Google Maps Go از 70 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و نقشه دقیق بیش از 200 کشور و 100 میلیون مکان تجاری را به همراه دارد.

4 در مورد “نسخه کم‌حجم اپلیکیشن نقشه گوگل با نام Google Maps Go در پلی‌استور قرار گرفت”

  1. گوگل پلی اصلا خوب نیست مسیر ها رو گاهی اشتباه نشون میده…یه جا مثلا بیابونه ولی توگوگل زده جاده?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH