گوشی ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه پاناسونیک Eluga i9 رسما معرفی شد

شرکت پاناسونیک از گوشی جدیدی با نام پاناسونیک Eluga i9 رونمایی کرد که با قیمت پایین خود قصد دارد تا قشر کم‌درآمد را هدف قرار دهد. این اسمارت‌فون 115 دلاری منحصرا برای Flipkart تولید شده و قرار است که عرضه آن از روز 15 دسامبر در هند آغاز شود.

اسمار‌ت‌فون مقرون به‌صرفه پاناسونیک به یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS و با کیفیت اچ‌دی مجهز شده و دارای ضخامتی 7.8 میلی‌متری است. وظیفه پردازش اطلاعات گوشی پاناسونیک Eluga i9 را تراشه چهار هسته‌ای MT6737 برعهده خواهد داشت که ساخت مدیاتک بوده و هسته‌های آن روی فرکانس 1.25 گیگاهرتز کلاک شده‌اند. علاوه‌بر مشخصات فوق، این هندست ارزان‌قیمت به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که این میزان فضای ذخیره‌سازی از طریق اضافه کردن کارت حافظه قابل افزایش است.

هر دو دوربین اصلی و سلفی این دیوایس که به ترتیب 13 و 5 مگاپیکسلی هستند، به فلش مجهز شده‌اند. انرژی این دستگاه را یک باتری 2500 میلی‌آمپری تامین کرده و سیستم‌عامل اندروید نوقا هدایت این سیستم را برعهده دارد. یکی از نقاط قوت این دستگاه را می‌توان به برخورداری از حسگر اثر انگشت نسبت داد که در پشت دستگاه و زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. گوشی پاناسونیک Eluga i9 در رنگ‌های آبی، خاکستری فضایی و طلایی عرضه می‌شود.

6 در مورد “گوشی ارزان‌قیمت و مقرون به‌صرفه پاناسونیک Eluga i9 رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH