مدیر عامل گوگل لال شده است؟!

گوگل می‌گوید مدیر عاملش، لری پیج، صدای خود را از دست داده است! این کمپانی اطلاعات دیگری را در این ارتباط و سلامتی یکی از بنیان‌گذاران خود بیان نمی‌کند.

حال بسیاری اعتقاد دارند که گوگل بایستی در ارتباط با وضعیت درمانی لری اطلاعات بیشتری بدهد، در واقع پس از اتفاقی که برای استیو جابز افتاد و وی بر اثر سرطان پانکراس تا مدتی دنیای فناوری را در بهت فرو برد، بسیاری این نگرانی را دارند که این اتفاق بار دیگر و در یک کمپانی بزرگ دیگر اتفاق بیفتد.

Doug Anmuth یکی از آنالیست‌های معروف می‌گوید: لری عادت دارد که همیشه بر روی اکانت گوگل پلاس خود مطلب بگذارد اما از تاریخ ۲۵ ماه می تا به الان هیچ مطلب جدیدی را نگذاشته و این خود سبب ایجاد ابهامات زیادی شده است.

خوشبختانه گوگل دیروز خبر جدیدی داد که لری به یکی از کارمندان خود ایمیل زده و اظهار داشته مشکل چندان جدی‌ای ندارد. البته یک متن که با ایمیل ارسال شده نمی‌تواند خود سند معتبری بر سلامتی وی باشد.

اریک اشمیت در این باره می‌گوید: لری پیج در حال حاضر نمی‌تواند هیچ سخنرانی انجام بدهد و حتی در سمینار هفته آینده Google I/O نیز غایب خواهد بود. البته وی به عنوان مدیر عامل گوگل همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سرگئی برین یکی دیگر از موسسین گوگل در این ارتباط با لحنی شوخ می گوید: این مشکل سبب می‌گردد تا لری مدیر عامل بهتری شود، زیرا از این به بعد مجبور خواهد بود هر کلمه‌ای را قبل از بیان به دقت انتخاب کند!

 

6 در مورد “مدیر عامل گوگل لال شده است؟!”

  1. با سلام . من هم برای شما ( sacred) آرزوی موفقیت دارم. گرچه بعید میدونم با این ادبیات وطرز برخورد با موضوعات حتی رنگ موفقیتو ببینی. با تشکر

    1. مدیریت سایت

      متاسفانه ادبیات صحبت کردن شما چندان جالب نیست (با عرض معذرت)، به همین خاطر و به دلیل آنکه دوست ندارم اینجور بحث‌ها به حاشیه کشیده شود، ترجیح می‌دهم از ادامه این صحبت صرفنظر کنم
      ظاهرا شما هیچ چیز خوبی هم در وبسایت ما ندیدید و کلا زوم کردید بر روی یک تیتر و یا جوایز ما؛ اصراری بر علاقه‌مندی شما ندارم و برایتان از طرف تمام بچه‌های آی‌تی‌رسان آرزوی موفقیت می‌کنم

  2. آقا میگم شما که ادعای خبرنگاری دارید خجالت بکش یکم.واسه رنک سایتت اومدی قرعه کشی گذاشتی خیلی وقیحانست.متاسفم واسه اونی که نظر می ده.ببین خبرم دست معنی کن تیتر این لری پیج لال شده است رو هیچ خبرگذاری نزده شما دکترشی زدی.واقعا متاسفم.سعی کن درست بری بالا نه با وصل شدن به مقامات و قرعه کشی .

    1. مدیریت سایت

      از نظرات شما بسیار متشکریم
      درباره آن خبر هم در متن مربوطه به عبارت lost his voice دقیقا اشاره شده بود، حالا دیگر شما هرجور دوست دارید می‌توانید ترجمه بفرمایید، همچنین کار ما کپی برداری از خبرگزاری‌ها نیست که بخواهیم با توجه به مطلب آن‌ها کاری را درج کنیم.
      در این سایت هدف اصلی تهیه و تولید مطالب اختصاصی با حداکثر توانایی می‌باشد و به طور حتم در این بین کاستی‌هایی نیز وجود دارد. برای قرعه کشی و اهدای جوایز (که امری کاملا روتین حتی در وبسایت‌های شرکت‌های بسیار بزرگ است) نیز اهدافی مدنظر است که خیلی بالاتر از یک بالاتر رفتن رنک پیج می‌باشد.
      در هر صورت امید داریم بتوانیم نظر همه دوستان عزیز را مدنظر قرار بدهیم

  3. با سلام . اینقدر گوگل مارکتو واسه ایرانیا باز نکردو اینقدر نفرین شد آخرش ببین آه ایرانیا بدجور گرفتش
    :-))

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH