دوربین جدید سامسونگ مدل NX1000

همانطور که می‌دانید شرکت سامسونگ در دنیای عکاسی نیز حضور پررنگی دارد و محصولات متنوعی را هم در رده کامپکت‌ها و SLRها روانه بازار کرده است. علاوه بر این دو گروه اصلی، سازنده بزرگ کره‌ای در حوزه کامپکت‌های بدون آینه با قابلیت تعویض لنز نیز فعالیت دارد که از این رو NX1000 که در ماه آوریل امسال معرفی شده یکی از جدیدترین محصولات این چنینی است. سامسونگ نام NX را برای رده دوربین‌های حرفه‌ای خود برگزیده است، با این حال این محصول یکی از مدل‌های آغازین یا entry-level این خانواده به حساب می‌آید. پیش از هر چیز سنسور CMOS با سایز 15.7×23.5 میلی‌متر (APS-C)  و وضوح 20.3 مگاپیکسلی این دوربین که حساسیت بین 100 تا 12800 دارد در کنار بدنه جمع‌وجور جذاب است. جالب است که NX1000 می‌تواند در عکسبرداری پیاپی با سرعت 8 فریم در ثانیه تصاویر را ثبت کند؛ همچنین قابلیت ذخیره فایل RAW هم دارد. برای منظره‌یاب از TFT LCD سه اینچی با دقت 921000 نقطه استفاده شده است. حداکثر سرعت شاتر به یک بر چهارهزارم ثانیه می‌رسد و همچنین کفشک اتصال فلاش خارجی نیز روی بدنه تعبیه گشته ولی خبری از فلاش درونی (Built-in) نیست. این دوربین می‌تواند ویدیوهای Full HD با صدای استریو ضبط کند و همچنین باتری آن برای گرفتن 320 عکس عکاس را یاری می‌کند.

ویژگی چشمگیر این محصول: این دوربین دارای آداپتور Wi-Fi است که می‌توان به آسانی عکس‌های گرفته شده را تحت شبکه محلی به اشتراک گذاشت.

[box type=”info”]مشخصات فنی:

ابعاد: 37×63×114 میلی‌متر

وزن: 222 گرم

حسگر: 20.3 مگاپیکسل از نوع CMOS

تعداد نقاط فوکوس: 15 نقطه

حساسیت: 12800 – 100[/box]

1 در مورد “دوربین جدید سامسونگ مدل NX1000”

  1. سامسونگ داره عالی پیش میره.باید دید همینجوری پیش میره یا اپل با برنامه 5 سالش برای سبقت گرفتم از سامسونگ ازش پیشی میگیره؟؟
    با تشکر از مدیریت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH