سامسونگ و شیائومی

سامسونگ و شیائومی در حال توسعه یک لپ‌تاپ مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 هستند

براساس شایعات، دو بازیکن جدید به تیم توسعه لپ‌تاپ‌های مجهز به پردازنده اسنپدراگون کمپانی کوالکام اضافه شده‌اند که خبر خوبی برای مشتریان علاقه‌مند به این دستگاه‌هاست. این دو عضو جدید، کمپانی‌های سامسونگ و شیائومی هستند که به‌نظر می‌رسد در آینده به این بخش خاص از بازار امید‌های بسیاری دارند.

این خبرها درست پس از این‌که در هفته گذشته در اجلاس سران تکنولوژی کوالکام، دو لپ‌تاپ جدید به نام‌‌های ایسوس NovaGo و اچ‌پی Envy x2، با بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون 835 و سیستم‌عامل ویندوز 10 رسما معرفی شدند، به بیرون درز پیدا کردند. این دو دستگاه جدید، از بهار سال آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت چراکه مایکروسافت و کوالکام به زمان بیشتری برای بهبود عملکرد‌ محصولات خود نیاز دارند.

سامسونگ و شیائومی

بر طبق اعلام رسمی، این لپ‌تاپ‌های جدید قادر هستند تا مصرف بهینه انرژی برق و عملکرد بهتری را برای کاربران به ارمغان آورند، همچنین این دستگاه‌ها به‌طور کامل از فناوری‌های 4G یا LTE پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود سامسونگ و شیائومی از محصولات خود که از وزن کم و تکنولوژی سیم‌کارت eSIM بهره می‌برند، در سال آینده پرده‌برداری نمایند. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که لپ‌تاپ‌های قدرتمندتری که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 هستند، مشاهده کنید، باید تا نیمه دوم سال آینده منتظر بمانید.

6 در مورد “سامسونگ و شیائومی در حال توسعه یک لپ‌تاپ مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 هستند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH