هواوی P11

عرضه هواوی P11 با قابلیت هوش مصنوعی در سه‌ماهه نخست سال 2018

پیش‌تر شایعه شده بود که شرکت هواوی مشغول کار بر روی نسل بعدی گوشی پرچم‌دار خود یعنی P11 است. اطلاعات جدید به اشتراک گذاشته شده از سوی رولاند کوانت که خبرچین مورد اعتمادی است، نشان می‌دهند که هواوی P11 در سه‌ماهه اول سال 2018 وارد بازار خواهد شد. وی همچنین ادعا می‌کند که این شرکت چینی بر روی دوربینی با عملکرد درخشان‌تر و تجربه هوش مصنوعی در پرچم‌دار آینده خود متمرکز شده است.

رولاند کوانت:

به‌نظر می‌رسد که در سه‌ماهه نخست 2018، شاهد گوشی هواوی P11 باشیم. ما فقط عرضه “محصولات هیجان‌انگیز جدید” با تمرکز بر دوربین و هوش مصنوعی را برای سه‌ماهه اول سال و در رویداد محلی Huawei Xmas وعده داده بودیم. این گوشی می‌تواند همانند P10، طی کنگره جهانی موبایل معرفی شود.

هواوی گوشی‌های پرچم‌دار سری P10 خود را طی کنگره جهانی موبایل (MWC) در سال 2017 معرفی کرد. بنابراین تصور می‌شود که اسمارت‌فون‌های سری P11 این شرکت نیز طی رویداد MWC 2018 که در بازه زمانی 26 فوریه تا 1 مارس در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، رسما معرفی شوند.

ایوان بلس که خبرچینی شناخته شده است، اخیرا در توئیتر خود مطلبی را به اشتراک گذاشته که گوشی‌های نسل بعدی سری P شرکت هواوی حقیقتا ابزارهایی قدرتمند برای عکس‌برداری خواهند بود. شایعه شده گوشی P11 مجهز به دوربین 40 مگاپیکسلی حرفه‌ای ساخت شرکت Leica با لنزی 3 گانه همراه با زوم هیبریدی 5 برابری است. احتمالا این گوشی از دوربین جلویی 24 مگاپیکسلی با برند لایکا نیز میزبانی خواهد کرد.

به دلیل دغدغه وجود هوش مصنوعی در گوشی P11، احتمالا این اسمارت‌فون از چیپست کایرین 970 که مجهز به یک واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) است، استفاده خواهد کرد. ممکن است هواوی P11 در مقایسه با اسمارت‌فون‌های میت 10 از قابلیت‌های بیشتری در زمینه هوش مصنوعی برخوردار باشد.

موارد افشا شده جدید نشان می‌دهند گوشی P11 که با اسم رمز امیلی (EMILY) نیز شناخته می‌شود، احتمالا همانند گوشی آی‌فون X با شکافی بر روی نمایشگر ال‌سی‌دی 6.01 اینچی خود عرضه می‌شود. این اسمارت‌فون مجهز به رابط کاربری EMUI 8.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 8 خواهد بود.

6 در مورد “عرضه هواوی P11 با قابلیت هوش مصنوعی در سه‌ماهه نخست سال 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH