اینستاگرام

عرضه بسته به‌روزرسانی جدید ویژه فصل تعطیلات توسط اینستاگرام

صرف‌نظر از عضویت شما در جامعه مخاطبان اینستاگرام، این موضوع قابل انکار نیست که شبکه اجتماعی تحت مالکیت شرکت فیس‌بوک به منظور تثبیت موقعیت مناسب خود سرسختانه تلاش می‌کند تا اکثریت جمعیت جوان‌تر جامعه را به سمت خود سوق دهد.

اگر جزو کاربران اینستاگرام باشید، حتما می‌دانید که نسخه 26، آخرین بسته به‌روزرسانی کمپانی برای این برنامه بوده و روح ایام تعطیلات کاملا در آن دمیده شده است.

در این نسخه 3 فیلتر جدید جشن وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید: یک افکت شیشه برفکی، آرایش مخصوص تعطیلات و یک پوشش بادکنکی به رنگ نقره‌ای و طلایی که با کاغذهای رنگی دیجیتالی تزئینی تکمیل می‌شوند. علاوه‌بر این، کتابخانه استیکرها نیز به‌زودی با طیفی از برچسب‌های کریسمس، نمونه‌هایی با تم جشن‌های Hanukkah و Kwanzaa شامل پنگوئن‌ها، دانه‌های برف، اسکیت روی یخ، لباس زمستانی و مواردی از این دست، گسترش خواهد یافت.

دپارتمان گرافیک اینستاگرام به وضوح مشغول کار است؛ اما توسعه‌دهندگان نیز وضعیت مشابهی دارند. یکی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر جدیدی که در به‌روزرسانی نسخه 26 لحاظ شده، مجموعه‌ای از اصوات جدید برای افکت سوپرزوم خواهد بود. کاربران قادر به انتخاب اصوات از میان الگوهای ریتمیک، اکتیو و نمایش‌های تلویزیونی هستند. اگر واقعا با سوپرزوم آشنایی ندارید، بایستی بدانید که اساسا سوپرزوم یک افکت ویدیویی چشم‌نواز بر مبنای صدای موسیقی‌های مهیج است و پیش‌تر در ماه اکتبر سال گذشته معرفی شده بود.

شما به تدریج و طی هفته‌های آینده می‌توانید انتظار مشاهده کلیه آیتم‌های جدید را داشته باشید و بعدها موارد بیشتری نیز عرضه خواهند شد. کمپانی تایید کرده که ویژگی جستجوی مبتنی بر متن را برای ایموجی‌ها و استیکرهای موجود در استوری اجرا خواهد کرد. در ابتدا، تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌شود و این موضوع بایستی برای تسهیل فرآیند جستجو کافی باشد.

همچنین احتمالا در جریان هستید که اکنون اینستاگرام مشغول تست اپلیکیشن مستقیم مجزایی بوده که اساسا فاقد ویژگی پیام‌رسانی به سبک برنامه مسنجر فیس‌بوک است. با توجه به این‌که یقینا این یک حرکت جهت‌دار و با برنامه است، در برخی مواقع تقسیم ویژگی‌ها اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. همچنین شایعات به وجود قابلیت جدید ارسال مجدد تصاویر و ویدیوهای سایر افراد و پشتیبانی از فایل‌های GIF در استوری برای به‌روزرسانی‌های آینده اینستاگرام اشاره دارند.

6 در مورد “عرضه بسته به‌روزرسانی جدید ویژه فصل تعطیلات توسط اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH