لپ‌تاپ مجهز به پردازنده ARM لنوو در گیک‌بنچ رویت شد

طراحی و تولید یک کامپیوتر توسط لنوو با استفاده از پردازنده ARM و هم‌چنین نسخه مخصوص ویندوز 10 را می‌توان از جمله اولین دستاوردهای همکاری مایکروسافت با کوالکام دانست. حال به‌نظر می‌رسد این گجت در حال آماده‌‌سازی و طی کردن مراحل پایانی توسعه است، زیرا به‌تازگی دستگاهی با اطلاعات مورد انتظار در گیک‌بنچ رویت شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط این بنچمارک، می‌توان دریافت که دستگاه مذکور در دو نسخه و با رم 4 و 8 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد که در بخش پردازش چند هسته‌ای امتیاز بالای 4000 را به‌دست آورده است.

انتظار می‌رود رونمایی از این لپ‌تاپ در نمایشگاه CES 2018 انجام پذیرد، با این‌حال احتمال عرضه دستگاه‌های موسوم به Always Connected PC (کامپیوترهای همیشه متصل) تا قبل از انتشار به‌روزرسانی Redstone 4 بسیار ضعیف است. با این‌حال دیگر شرکت‌های تولیدکننده نظیر اچ‌پی، سامسونگ، ایسوس و حتی شیائومی می‌توانند با معرفی یک دستگاه ما را سورپرایز کنند!

عرضه دستگاه‌های مختلف در بازه قیمتی و طراحی‌های گوناگون برای پلتفرم جدید مایکروسافت، می‌تواند شانس موفقیت آن را به‌صورت چشم‌گیری افزایش دهد.

پردازنده ARM

دستگاه‌های موسوم به Always Connected PC با تمرکز بر طول عمر بالای باتری ساخته می‌شوند. در حقیقت این گجت‌ها شارژدهی باتری برای یک روز کامل و هم‌چنین شارژدهی 30 روزه باتری در حالت استندبای را نوید می‌دهند. هم‌چنین این پلتفرم با وجود استفاده از پردازنده‌های تحت معماری ARM، قادر است اپلیکیشن‌های مناسب برای X86 را نیز اجرا کند.

مطمئننا این سری لپ‌تاپ‌ها طیف گسترده‌ای از کاربران را از جمله کاربران عادی و صاحبان کسب و کار را تحت پوشش قرار می‌دهد. قابلیت اتصال دایم و کنترل کارمندان یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این نوع لپ‌تاپ برای صاحبان بیزینس است و کاربران عادی نیز می‌توانند تنها با یکبار شارژ کردن دستگاه در هفته به خوبی از آن استفاده کنند. از جمله دیگر ویژگی‌های این نوع دستگاه‌ها، طراحی باریک و وزن بسیار کم آن‌ها برای افزایش سهولت در جابه‌جایی است.

6 در مورد “لپ‌تاپ مجهز به پردازنده ARM لنوو در گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH