فاش شدن مشخصات تبلت هواوی مدیاپد M5 قبل از معرفی رسمی

در حال حاضر تبلت‌های هواوی در کشور آمریکا قابل خریداری بوده و برای تصاحب آن‌ها در ایالات متحده تنها کافیست که سری به وب‌سایت آمازون زده و مدل موردنظر خود را انتخاب کنید. تبلت‌های مدیاپد هواوی را باید در رده محصولات ارزان‌قیمت اندرویدی در آمریکا درنظر گرفت، با این وجود آن‌ها از مشخصات فنی قابل‌قبولی برخوردار بوده و ارزش مبلغ پرداختی خود را دارند.

به‌تازگی اطلاعاتی از تبلت آینده این شرکت چینی منتشر شده که براساس مشخصات آن می‌توان اعلام کرد که با محصولی قدرتمند و بالارده روبه‌رو هستیم. براساس گزارشی جدید، هواوی نام مدیاپد M5 را برای محصول آینده خود انتخاب کرده و خبری از مدیاپد M4 نیست.

مدیاپد M5

همانند برخی از تبلت‌های مدیاپد که در گذشته معرفی شدند، مدیاپد M5 نیز از چیپست Kirin برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود قدرت این دیوایس را پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 960 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز تامین کند. نمایشگر 8.4 اینچی این هندست رزولوشنی برابر با 2560 در 1600 پیکسل خواهد داشت.

یکی از مواردی که این تبلت را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز خواهد کرد، مجهز بودن آن به سیستم عامل اندروید اوریو 8.0 است. ویژگی‌های دیگر این دستگاه را سنسور اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE Cat 4 تشکیل می‌دهند. با وجود این‌که هواوی به‌صورت رسمی وجود این تبلت را تایید نکرده، ولی به احتمال زیاد شاهد رونمایی از آن در اوایل ماه ژانویه و در طی رویداد CES 2018 خواهیم بود.

6 در مورد “فاش شدن مشخصات تبلت هواوی مدیاپد M5 قبل از معرفی رسمی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH