درآمد هواوی

هواوی Enjoy 7S با دوربین دوگانه و تراشه هشت هسته‌ای کایرین 659 رسما معرفی شد

مطابق برنامه‌ریزی‌های قبلی، امروز از گوشی هواوی Enjoy 7S در شهر شی‌آن چین رونمایی شد تا این کمپانی با اسمارت‌فون جدید خود که از قیمت بسیار خوبی برخوردار است، جوان‌ترها را هدف خود قرار دهد. Enjoy 7S از طراحی تمام صفحه بهره برده و در دو نسخه عرضه خواهد شد.

این اسمارت‌فون ارزان‌ترین گوشی با طراحی تمام صفحه‌ بوده که هواوی تاکنون معرفی کرده است و احتمالا برای رقابت با شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس تولید شده است. با این‌حال هواوی هیچ‌گونه نگرانی در خصوص استقبال از میان‌رده جدید خود نداشته و مطمئن است که Enjoy 7S به خوبی در دل کاربران جای خواهد گرفت.

هواوی از فلز برای بدنه اصلی این دستگاه استفاده کرده و حسگر اثر انگشت را نیز به قاب پشتی منتقل کرده است. خطوط آنتن نیز در بالا و پایین پنل پشتی به خوبی دیده می‌شوند.

هواوی Enjoy 7S

گوشی هواوی Enjoy 7S از یک صفحه نمایش 5.65 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) برخوردار بوده که نسبت تصویر 18 به 9 دارد. پشتیبانی از ژست‌های حرکتی، اسکرین‌شات سه انگشتی و دیگر قابلیت‌های کاربرپسند را باید از مزیت‌های Enjoy 7S برشمرد.

هواوی Enjoy 7S ضخامتی 7.45 میلی‌متری دارد اما باید هواوی را به دلیل قرار دادن پنل صفحه نمایش این اسمارت‌فون در بدنه‌‌ای به ابعاد 150.1 در 72.05 میلی‌متر که بسیار عالی به‌نظر می‌رسد، تحسین کرد. برای مقایسه بد نیست بدانید که اپل به همین مقدار فضا برای قرار دادن پنل صفحه نمایش 4.7 اینچی آی‌فون خود نیاز دارد. نکته قابل توجه، پشتیبانی این هندست ارزان‌قیمت هواوی از ویژگی قفل‌گشایی با تشخیص چهره است که البته در به‌روزرسانی‌های آینده امکان استفاده از آن مهیا خواهد شد.

با مشخصاتی که Enjoy 7S دارد، کاربران مشکلی برای انجام کارهای روزانه خود نخواهند داشت. تراشه هشت هسته‌ای کایرین 659 مغز متفکر این دیوایس بوده و تامین انرژی گوشی را یک باتری 3000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس برعهده دارد. دوربین اصلی این دستگاه از سیستم دوگانه بهره برده که دو لنز آن 13 و 2 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز لنزی 8 مگاپیکسلی داشته و هدایت این مجموعه را اندروید 8 اوریو عهده‌دار است.

همان‌گونه که اشاره شد، این هندست در دو نسخه مختلف عرضه می‌شود. نسخه اول که به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده قیمتی برابر با 226 دلار دارد. این در حالی بوده که نسخه دوم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی 256 دلاری دارد. پیش‌فروش این دستگاه هم‌اکنون شروع شده اما فروش رسمی آن از روز 22 دسامبر آغاز خواهد شد. این اسمارت‌فون در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و طلایی عرضه خواهد شد.

5 در مورد “هواوی Enjoy 7S با دوربین دوگانه و تراشه هشت هسته‌ای کایرین 659 رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH