مهلت ثبت نام جشنواره وب و موبایل ایران تمدید شد

امروز آخرین روز ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران بود که طبق اعلام برگزار کننده، این مهلت تمدید شده است. در ادامه، بیانیه رسمی جشنواره وب و موبایل ایران در این ارتباط را می‌خوانید: مفتخریم اعلام کنیم که این دوره از جشنواره با بیش از 7200 شرکت کننده، رکورد بیشترین شرکت کننده را در بین تمام دوره های گذشته به دست آورده است و این دستاوردی است که بدون مشارکت شما به هیچ وجه امکان پذیر نبود.

اما به دلیل درخواست بالای کاربران در دقایق پایانی، مهلت ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران تا 4 روز دیگر نیز تمدید شد. بنابراین کسانی که منتظر تایید وبسایت و یا نرم‌افزار موبایل خود بوده اند تا پایان آذر ماه فرصت دارند در این رویداد شرکت کنند.

ثبت نام در رویداد کارزار نیز تا 10 دی ماه ادامه دارد و می‌توانید با مراجعه به وبسایت کارزار در این مسابقه  هیجان انگیز که برای استارتاپ ها در نظر گرفته شده است شرکت کنید.

توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد و از ابتدای دی ماه، بخش نگاه مردمی جشنواره آغاز می‌شود. با شروع این بخش کدهای مربوط به قراردادن بنر رای گیری وبسایت ها نیز در پروفایل کاربری به نمایش خواهد آمد و شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب آرای مردمی، اطلاع رسانی های لازم را آغاز کنند.

پیشنهاد می‌کنیم تا قبل از شروع بخش داوری، پروفایل وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل خود را تکمیل کنید و اطلاعات آن را به روز نگه دارید. زیرا این صفحه برای داوران و مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در پایان امیدواریم با پایان مهلت ثبت نام، شما نیز در این رویداد کنار ما باشید و تجربه خوبی از حضور در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران کسب کنید.

5 در مورد “مهلت ثبت نام جشنواره وب و موبایل ایران تمدید شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH