ورژن دیگری از گلکسی نوت 3 در راه است!

385980-samsung-galaxy-note-3-concept-image

با معرفی دو مدل مختلف از گلکسی نوت 3 که هر دو مجهز به صفحه نمایش سوپر آمولد بودند، ظاهرا دو مدل دیگر نیز در راهند. یکی از این نسخه‌ها مدل دو سیم کارته این فبلت بود که به تازگی در بنچمارک AnTuTuu نمایان شد و گلکسی نوت 3 دوز نام گرفت، اما شایعات گویای این هستند که البته یک مدل دیگری از این فبلت که مجهز به صفحه نمایش ال سی دی بوده در راه است.

ظاهرا سامسونگ همیشه می‌خواسته که ورژن ارزان قیمت‌تری از نوت 3 را با صفحه نمایش ال سی دی ارایه دهد. این برند پیشرو با به تاخیر انداختن زمان آغاز به کار این نسخه تلاش داشته تا فروش نسخه گرانتر و با کیفیت‌تر آن تحت تاثیر قرار نگیرد و زمان ارایه آن ماه نوامبر تعیین شده است.

به غیر از صفحه نمایش، این نسخه از نوت سه مجهز به یک دوربین 8 مگا پیکسلی بوده و فعلا هیچ حرفی از تفاوت قیمت بین این دو نسخه زده نشده است.

باید دید که با ورود این نسخه ارزانتر به بازار آیا فروش نسخه با کیفیت‌تر تحت تاثیر قرار می‌گیرد یا نه؟ اگر بخواهم از نقطه نظر شخصی خود صحبت کنم، انتظار می‌رود که فروش این نسخه ارزانتر، بیشتر از حدی که تصورش می‌شود انجام پذیرد و حداقل در کشور ما با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.

2 در مورد “ورژن دیگری از گلکسی نوت 3 در راه است!”

  1. همین دیگه..!
    خیلی کیفیت دیوایس هاش خوبه، حالا میخواد همون صفحه نمایش و دوربینش که خوب بود هم کیفیتشو بیاره پایین..!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH