نوکیا 9 در FCC رویت شد: دوربین دوگانه، اسنپدراگون 835 و نمایشگر اولد!

پرچمدار واقعی نوکیا را در ابتدا هنگامی که تاییدیه‌های وایرلس را دریافت کرد، مشاهده کردیم. پس از آن نوکیا 9 را در دیتابیس 3C چین دیدیم و حالا نیز نوبت به FCC رسیده تا میزبان سوگولی نوکیا باشد. خوشبختانه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آن‌قدر مهربان بود که حتی اسکرین‌شات‌هایی از قسمت About Phone این هندست را در کنار لیستی از برخی مشخصات مهم آن منتشر کند.

ظاهرا نوکیا 9 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی اولد بهره خواهد برد که توسط ال‌جی دیسپلی تولید می‌شود. این اولین اسمارت‌فون نوکیاست که به پنل اولد مجهز می‌شود. متاسفانه رزولوشن و نسبت تصویر این پنل مشخص نشده است.

دوربین اصلی این دستگاه دوگانه‌ بوده و لنزهای آن 12 و 13 مگاپیکسلی است. FCC یک لنز 5 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی نوکیا 9 ثبت کرده؛ این در حالی‌ است که در گوشی نوکیا 8 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده شده است!

به عنوان یک پرچمدار انتظار داریم که این دیوایس از تراشه اسنپدراگون 835 برخوردار باشد و از همان ابتدا اندروید اوریو هدایت آن را بر عهده بگیرد. میزان رم نوکیا 9 در این لیست مشخص نشده اما اشاره شده که حافظه داخلی آن 128 گیگابایتی است. این حافظه از نوع UFS 2.1 بوده و توسط سامسونگ تولید شده است.

کمیسیون ارتباطات فدرال عنوان کرده که این دستگاه از یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که به فناوری شارژ سریع 18 واتی مجهز است. به علاوه، در جعبه این اسمارت‌فون اقلامی مانند شارژر، کابل USB و هدفون‌هایی دیده می‌شود که ظاهرا توسط دو تامین‌کننده متفاوت ساخته می‌شوند.

در حالی‌که نوکیا 9 فرصت فروش در تعطیلات پایان سال را از دست داده اما به نظر مانعی برای عرضه این اسمارت‌فون در اوایل سال 2018 وجود ندارد. برخی منابع ادعا کرده‌اند که نوکیا 9 در رویداد روز 19 ژانویه، هم‌زمان با معرفی نسخه 2018 گوشی نوکیا 6 معرفی خواهد شد.

4 در مورد “نوکیا 9 در FCC رویت شد: دوربین دوگانه، اسنپدراگون 835 و نمایشگر اولد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH