گلکسی S8

جدیدترین نسخه آزمایشی اندروید 8 برای گلکسی S8 منتشر شد

یکی از ویژگی‌های خوب نرم‌افزاری که در سامسونگ گلکسی نوت 8 آن را مشاهده می‌کنیم، App Permission Monitor نام دارد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که به دسترسی‌های اعطا شده به اپلیکیشن‌ها و در حال استفاده در پس‌زمینه نظارت داشته باشید. هم‌چنین توسط این بخش می‌توانید تاریخچه‌ای را از دسترسی‌های هر اپلیکیشن به بخش‌های مختلف تلفن‌همراه مشاهده کنید.

در نسخه جدید آزمایشی منتشر شده از اندروید اوریو برای گلکسی S8، می‌توانیم قابلیت App Permission Monitor را مشاهده کنیم. بدین ترتیب این قابلیت از انحصار گلکسی نوت 8 خارج شده است.

سامسونگ چند ویژگی دیگر را نیز در این نسخه گنجانده که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود بخش نام‌گذاری اسکرین‌شات‌ها اشاره کرد، بدین ترتیب در بخش نام هر اسکرین‌شات می‌توان نام اپلیکیشنی که در آن تصویربرداری شده است را مشاهده کرد. سامسونگ در حال حاضر نسخه بتا اندروید 8 را برای دو اسمارت‌فون گلکسی S8 و S8 پلاس منتشر کرده است، به احتمال قوی انتشار نسخه پایدار این نسخه از اندروید برای دو اسمارت‌فون مذکور در پایان ماه ژانویه و یا اوایل فوریه انجام خواهد گرفت.

5 در مورد “جدیدترین نسخه آزمایشی اندروید 8 برای گلکسی S8 منتشر شد”

  1. اگه آپدیتی برای گوشی بیاد ولی آپدیت نکنیم و بزاریم برای چند ماه بعد مثلا و آپدیت رو انجام بدیم، بازم اپدیت برامون فرستاده میشه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH