وان‌پلاس 6

احتمال مجهز شدن وان‌پلاس 6 به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر

عرضه گوشی وان‌پلاس 5T در ماه نوامبر امسال از سوی کمپانی وان‌پلاس چندان مایه تعجب نبود. با این‌حال این گوشی می‌توانست یکی از کوچک‌ترین پرچم‌دارانی باشد که تاکنون عرضه شده است؛ زیرا برخی منابع جزئیاتی از اسمارت‌فون پرچم‌دار وان‌پلاس 6 را در اختیارمان قرار داده‌اند.

اگرچه برخی افراد معتقدند که هنوز برای صحبت کردن پیرامون عرضه این اسمارت‌فون در آینده بسیار زود است؛ اما برخی منابع ادعا می‌کنند که کمپانی وان‌پلاس مشغول برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی وان‌پلاس 6 در اوایل ماه مارس سال 2018 است. گفته می‌شود که این گجت در اواسط ماه مارس به بازار عرضه می‌شود و با پایان یافتن ماه مارس در دسترس عموم قرار گرفت.

در مورد مشخصات این گوشی، برخی منابع نشان می‌دهند که وان‌پلاس 6 مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 ساخت شرکت کوالکام خواهد بود. این موضوع مایه تعجب نیست؛ زیرا پرچم‌داران کمپانی وان‌پلاس به بهره‌گیری از آخرین تراشه‌های پرچم‌دار شرکت کوالکام در زمان عرضه شناخته شده‌اند. با این وجود، منابع مذکور می‌افزایند که این گوشی مجهز به یک حسگر اثر انگشت در زیر لایه‌ای شیشه‌ای خواهد بود.

گوشی وان‌پلاس 5T فعلی دارای سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی دستگاه است که به واقع موقعیت ایده‌آلی به‌شمار نمی‌رود. بسیاری از افراد وجود سنسور در بخش جلویی گوشی را ترجیح می‌دهند و وجود حسگر اثر انگشت در زیر شیشه نمایشگر می‌تواند منجر به تسهیل امور شود؛ زیرا به آسانی می‌تواند روی پنل جلویی دستگاه تعبیه شود بدون آن‌که سبک طراحی تمام‌صفحه را قربانی خود نماید.

6 در مورد “احتمال مجهز شدن وان‌پلاس 6 به اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر”

  1. وان پلاس و دیگر برند های این چنینی که مقابل سانسونگ اپل عددی نیستن باید یه نواوری از خودشون نشون بدن تا بتونن پیشرفت کنن وگرنه کسی اصلا طرفشونم نمیره

  2. اگه خوب بود اپل طبق معمول فناوریش میخرید و میزاشت حتما یه چیزی میدونسته که نزاشت برای ایفون ده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH